کشتار دام های مولد، افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در آینده را به دنبال خواهد داشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر پور باطنی در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: دامداران، گوسفندان مولد را به علت نداشتن آذوقه و خشکسالی به میدان کشتار می‌آورند. این شرایط از طرف اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اطلاع رسانی شده است و به دامپزشکی اعلام کردیم که در صورت امکان جلوی این کار گرفته شود و تقریباً این کار کمتر شده است اما افراد سود جو هنوز از این کار دست نکشیده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اصفهان افزود: گوسفندان باید برای سال آینده مرتباً زایش داشته باشند و کشتارها ضررهای بدی به دام های ما می‌زند. یکی از ضربه های مهم کشتار گوسفندهای ماده، دام ها را کمتر می کند و محتاج می‌شویم که دام از کدام از کشورهای دیگر وارد کنیم . همچنین  مردم هستند که باید این ضررات را تحمل کنند.

,

وی ابرازکرد:  دامپزشکی تاحدودی از کشتار گوسفندان ماده و گوسفندان ریز که هنوز کوچک هستند، جلوگیری کرده است. برای حمایت از دامداران باید اقدامات لازم هر چه سریعتر صورت بگیرد. دامداران در حال ضرر هستند و گاهی آنها توانایی خرید آذوقه های گران را ندارند، درحقیقت باید حمایت لازم از آن ها صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت های قرمز اصفهان، گفت: اکنون به علت خشکسالی، کشتار دام‌ها زیاد انجام می‌شود و کاهش قیمت گوشت قرمز را باید در فروشگاه ها و مغازه‌ها شاهد باشیم. اما در آینده به علت کشتار بی‌رویه دام‌های ماده و کمبود گوسفند گرانی‌ها را حس می کنیم.