تمهیدات لازم برای انتخابات در استان یزد از ماه‌ها قبل انجام شده بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدحسین زارع با حضور در ستاد انتخابات استان یزد و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اقدامات لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برگزاری انتخابات از ماه‌ها قبل انجام شده بود اظهار داشت: در سطح استان یزد 966 شعب اخذ رأی ثابت در نظر گرفته که برای تمام این شعب زیرساخت‌های لازم مخابرات فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: استان یزد به علت بسترهای فناوری که داشته در این زمینه کمترین مشکل را داشته و در حال حاضر نیز مشکل خاصی در زمینه سامانه‌های احراز هویت وجود ندارد و به‌صورت آنلاین با ستاد انتخابات کشور متصل هستند.

,

زارع با بیان اینکه تأخیر حدود 30 دقیقه‌ای بابت شروع سامانه‌های احراز هویت در یزد مربوط به قطعی اینترنت و قطع ارتباط این سامانه‌ها با وزارت کشور بوده است تصریح کرد: در تمامی شعب اخذ رأی دو کاربر رایانه در نظر گرفته شده که به‌صورت چرخشی فرآیند احراز هویت رأی‌دهندگان را انجام می‌دهند.

,

وی ادامه داد: کاربران احراز هویت دو کار ویژه را انجام می‌دهند که شامل ارسال صورت‌جلسه آغاز و پایان فرآیند رأی‌گیری و همچنین احراز هویت آنلاین رأی‌دهندگان می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
زارع مدیرکل فناوری ستاد انتخابات استان یزد گفت: اقدامات لازم برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برگزاری انتخابات از ماه‌ها قبل انجام شده بود.