وزیر کشور پس از ۱۰ سال در اجرای انتخابات الکترونیک ناتوان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی پیرامون مشکلات رأی گیری در خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب گفت: الان که ساعت ۱۲ ظهر است می بینیم متاسفانه وزارت کشور با توجه به برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته بود و با وجود آنکه ما تجربه چند دوره انتخابات به صورت الکترونیکی را داشته ایم، در بخش دستگاه های احراز هویت که مشخصات رای دهندگان را تایید می کند و در نهایت تعرفه رأی به مردم می دهد، با مشکل جدی مواجه است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
وی افزود: در همین اهواز و از ساعت ۷ صبح تا به الان با گذشت ۵ ساعت از انتخابات، تنها ۳۱۰ شعبه به صورت آنلاین وصل هستند که یعنی از آمار ۶۸۱ شعبه، تنها نیمی از شعبه ها  به صورت آنلاین متصل هستند. 
,
 
,
یوسفی تاکید کرد: این نشان می دهد که یک اختلال جدی و سراسری وجود دارد که وزارت کشور باید پاسخگوی آن باشد. 
,
 
,
وی افزود: در بحث وعده ای که وزارت کشور داده بود پیرامون برگزاری الکترونیکی کل انتخابات به صورت را قادر به اجرا نبود و خدا را شاکریم که شورای نگهبان این وعده را نپذیرفت و فقط بنا شد شورای شهر به این منوال اداره شود.
,
 
,
عضو هیات رئیسه مجلس از ضعف شدید وزارت کشور در اداره انتخابات خبر داد و گفت: الان تقریبا می توان گفت عمده دستگاه های رای گیری الکترونیکی کار نمی کنند و  واقعا باید برای این وزیر پرمدعا بعد از ۸ سال وزارت و این همه سابقه در موضوعات مختلف تاسف خورد.  وی افزود: وزیر کشور در اجرای انتخاباتی که برگزاری الکترونیک آن از سال ۹۰ به صورت مرحله به مرحله آغاز شده بود با سابقه حدود یک دهه، ناتوان بوده و ایشان هنوز اندر خم یک کوچه است .
,
 
,
مجتبی یوسفی خاطر نشان کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر، با اطلاع از آمار استان و کشور، باید گفت این وضعیت هم موجب تأسف است و هم ما شرمنده حضور مردم در خوزستان و اهواز هستیم که در این گرما برای انجام وظیفه صف کشیدند و باید معطل سوء مدیریت وزیر کشور شوند.
,
انتهای پیام/
]
مجتبی یوسفی گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر، با اطلاع از آمار استان و کشور، باید گفت این وضعیت هم موجب تأسف است و هم ما شرمنده حضور مردم در خوزستان و اهواز هستیم که در این گرما برای انجام وظیفه صف کشیدند و باید معطل سوء مدیریت وزیر کشور شوند.