انتخابات برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ کشورمان بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از حضور غرورآفرین مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تجلیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن پیام به شرح ذیل است:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

حمد و سپاس خداوند قادر متعال را که با حضور پرشور ایرانیان سرافراز، انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ شکوهمندانه برگزار شد و برگ زرین دیگری از مردمسالاری دینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، با هدایت ها و رهبری داهیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به ثبت رسید.

,

بی شک پیروز واقعی این میدان، ملت قدرشناس، بصیر و هوشیار کشورمان هستند که علی رغم وجود مشکلات و ترغیب دشمنان انقلاب مبنی بر تحریم انتخابات، با مشارکت ارزشمند خود علاوه بر به نمایش گذاردن تعهد دینی و عزم ملی، توطئه بدخواهان نظام را همچون همیشه خنثی نمودند.

,

مجلس خبرگان رهبری، ضمن قدردانی از آحاد ملت شریف ایران که با حضور باشکوه خود بار دیگر، دعوت رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری امر انتخابات، به رئیس جمهورِ منتخب مردم حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سیدابراهیم رئیسی، تبریک گفته، توفیقات روزافزون ایشان در راه نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش دلسوزانه برای سازندگی‌ و اعتلای کشور اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت دارد. امید که با استفاده از ظرفیت های داخلی و گسترش تعاملات منطقه ای و بین المللی، فصل نوینی از تحقق عدالت اجتماعی، کمک و حمایت از محرومان جامعه و رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را در سایه توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و کمک و همیاری تمام دلسوزان و نخبگان جامعه به ویژه جوانان انقلابی، شاهد باشیم ان شاء الله.

,

احمد جنتی

,

رئیس مجلس خبرگان رهبری

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور گسترده مردم ایران در پای صندوق‌های رای تجلیل کرد و گفت: انتخابات برگ زرین دیگری از مردم‌سالاری دینی در تاریخ کشورمان بود.