نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسن‌نژاد در گفت و گو با بلاغ، نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در مازندران اعلام کرد.

وی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۸ رای ماخوذه صحیح در استان مازندران، سید ابراهیم رییسی ۸۹۱ هزار و ۲۲۵ رای، عبدالناصر همتی ۱۳۲ هزار و ۱۸۰ رای، محسن رضایی ۱۰۳ هزار و ۵۸۰ رای و قاضی زاده هاشمی ۵۶ هزار و ۸۳ رای کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد بیش از ۴ هزار و ۵۲ صنوق، آراء مردم استان مازندران را در ۶۲ حوزه شهری و ۲۴۹۶ روستای استان جمع آوری کردند.

این مسئول افزود: بیش از ۶۰ درصد مردم مازندران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,

حسن نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های نادرستی که عده ای از دشمنان داشتند و مشارکت را کمتر از ۳۵ درصد اعلام کرده بودند ، حضور مردم استان در انتخابات با همه مشکلات تقریبا خوب بود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه رای‌گیری در شعب شهری سراسر استان تا ساعت ۲ بامداد به خاطر حضور مردم پای صندوق های رای ادامه داشت، گفت: البته از ساعت ۲۴ فرآیند اخذ رأی در روستاها پایان یافته بود.

,
,
,

حسن نژاد گفت: نتیجه انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مازندران نیز از سوی فرمانداری ساری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
]
حسن‌نژاد با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مازندران از مشارکت بیش از ۶۰ درصد مردم مازندران در انتخابات امسال خبر داد.