نخست‌وزیر هند پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات را تبریک گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به ایشان تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مودی روز یکشنبه در پیامی توئیتری نوشت: «به عالیجناب ابراهیم رئیسی بابت انتخاب به‌عنوان رئیس جمهور ایران تبریک می‌گویم. به‌دنبال همکاری با ایشان در راستای تقویت بیش از پیش روابط گرم ایران و هند خواهم بود».
,
 
,
به گزارش فارس، از کل واجدین شرایط حضور در انتخابات که ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر بودند، کل آراء مأخوذه ۲۸ میلیون و ۹۳۳ هزار و چهار نفر بوده است که مشارکت ۴۸/۸ را نشان می‌دهد.
,
 
,
آقای سید ابراهیم رئیسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رأی حائز مقام اول و از طرف مردم عزیزمان امانت‌دار دستگاه اجرایی و به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شدند.
,
 
,
دیروز (شنبه) بسیاری از کشورها، شخصیت‌ها و جنبش‌های مقاومت پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را تبریک گفتند.
,
 
,
از جمله، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای ضمن تبریک به آیت‌الله رئیسی، برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری را نمونه موفق دموکراسی دانست.
,
 
,
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‌ هم در پیامی ضمن تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای او توفیق و ثابت‌قدمی در این مسیر را مسألت کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
نخست‌وزیر هند در پیامی، پیروزی آیت‌الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت و درخصوص تقویت همکاری‌های دو کشور ابراز امیدواری کرد.