نامه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام امیر علی حسینی، این باشگاه در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان درخواست کرد، مسایل مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت دنبال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
باشگاه پرسپولیس در نامه خود با تاکید بر این که اطمینان دارد باشگاه میزبان نهایت تلاش و اقدامات خود را برای برگزاری هر چه بهتر بازی مرحله بعد خود برابر پرسپولیس انجام خواهد داد، از کنفدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به تجربه‌های قبلی در مسابقات 2020 و 2021 به منظور حفظ سلامت اعضای دو تیم و هیات برگزاری رقابت‌ها، اجرای پروتکل‌های پزشکی ضد کوید19 را با حساسیت دنبال کند.
,
 
,
باشگاه پرسپولیس در این نامه همچنین با توجه به این که لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی قاره است، خواهان توجه ویژه به شرایط ورزشگاه و زمین محل برگزاری مسابقه، محل تمرین و هتل تیم میهمان شد. در این ارتباط همچنین با توجه به سطح رقابت‌ها، خواسته شد که بازی در زمین چمن طبیعی انجام شود.
,
 
,
گفتنی است، قهرمان فوتبال ایران، 22 شهریورماه از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم استقلال دوشنبه خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
باشگاه پرسپولیس برای بازیهای مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اسیا به AFC نامه نوشت.