رشد ۶۳ درصدی کمک‌های مردمی به نیازمندان خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: طی ۳ ماهه ابتدایی امسال مردم نیکوکار خراسان جنوبی  ۳۸ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان بصورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر این نهاد کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

سلم آبادی افزود : از این میزان کمک جمع آوری شده ۱۸ میلیارد و ۵۱۵ میلیون تومان نقدی ۱۹ میلیارد و ۹۶۴ میلیون تومان غیر نقدی برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد اهدا شده است.

,

وی گفت: کمک‌های جمع آوری شده مردم نیکوکار استان براساس موازین شرعی در سرفصل‌های مختلف شامل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج، مسکن مددجویان تحت حمایت و نیازمندان هزینه می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: بیشترین کمک‌های جمع آوری شده در قالب طرح‌های صدقات، ایتام و محسنین، زکات مال و مستحبی ، اطعام محرومین بوده است.

,

سلم آبادی پرداخت کمک با استفاده از گوشی تلفن همراه و با شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷*، ارسال یک پیام بدون متن به سر شماره ۸۸۷۷، شماره گیری تلفن گویای ۹۶۸۸۷۷ و مراجعه به سایت امداد به نشانی www.emdad.ir از روش‌های جدید و نوین این نهاد در راستای کمک به نیازمندان استان در سریعترین زمان ممکن عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
سلم آبادی گفت: از ابتدای سال تاکنون میزان کمک‌های مردم استان به نیازمندان نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۳ درصد افزایش داشته است.