فعالیت ۲۰ روحانی مستقر در دهستان‌های هدف قرارگاه پیشرفت سپاه خراسان جنوبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی ظهر امروز در رویداد تبیین نرم‌افزار امامت برای روحانیت مستقر در روستاهای مورد هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، اظهار کرد: این قرارگاه در ۶ دهستان شوسف و میغان نهبندان، درح سربیشه، پترگان زیرکوه، قهستان درمیان و منتظریه طبس در پنج عرصه فرهنگی، عمرانی، اشتغال، سلامت و تعلیم و تربیت به دنبال ارائه یک الگوی توانمندسازی و آبادانی روستاها با مدل انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه خراسان‌ جنوبی در ادامه گفت: محوریت فعالیت هایی که در روستاهای محروم در حال انجام است از طریق امامان مستقر در روستاها است.

,

وی با اشاره به استقرار روحانیون به همراه خانواده هایشان در روستا‌های مذکور، افزود: هدف از اجرای این طرح حل برخی مشکلات روستاییان، تبیین مباحث فرهنگی اجتماعی و محرومیت زدایی است.

,

هنری با بیان اینکه ۲۰ امام روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در دهستان های مورد هدف مستقر هستند، ادامه داد: دوره آموزشی و توانمندسازی به مدت ۲ روز برای این روحانیون مستقر در روستاها در حال برگزاری است.

,

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این اردوی آموزشی، اظهار کرد: این برنامه با هدفمند توانمندسازی و به کمال رسیدن روحانیت مستقر در روستاها در حال برگزاری است.

,

وی با بیان اینکه در این اردو آموزشی باید شاخص ترین مأموریت ها و نقشه راه قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان تبیین شود، گفت: در نظام اسلامی که مبتنی بر ولایت فقیه و امامت است امام جماعت نیز در یک روستا نماینده حکمرانی اسلامی است و باید در امور اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی، آموزشی و محرومیت زدایی صاحب نظر باشد تا بسیاری از مشکلات حل شود.

,

انتهای پیام/

]
هنری گفت: اکنون ۲۰ روحانی روستا در دهستان های تحت پوشش قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان مستقر هستند.