قهرمانی زیر 19 سال آسیا؛ ساحلی بازان کشورمان حریفان خود را شناختند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 21 تیم (13 تیم گروه مردان و 8 تیم در گروه زنان) از 12 تا 15 تیرماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود که این رقابت‌ها حکم انتخابی جهان در قاره کهن آسیا را نیز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
کنفدراسیون والیبال آسیا گروه‌بندی این رقابت‌ها را مشخص کرد و تیم والیبال ساحلی الف ایران (ابوالحسن خاکی‌زاده –  علی قربان پسندی) در گروه C و تیم والیبال ساحلی ب ایران (آرمین کمی-  امیررضا زمانی) در گروه A قرار گرفتند.
,
 
,
گروه بندی کامل مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا به قرار زیر است:
,
 
,
گروه A:  تایلند یک، فیلیپین یک و ایران 2
,
 
,
گروه B: استرالیا، لبنان یک و تایلند 2
,
 
,
گروه C: ایران الف، قطر و قزاقستان 2
,
 
,
گروه D: قزاقستان یک، اندونزی، لبنان 2 و تایلند 3
,
 
,
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد و دیگر مراحل مسابقات به صورت حذفی برگزار خواهد شد.
,
 
,
تیم‌های والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران که روز دوشنبه هفته جاری تهران را به مقصد تایلند ترک کرده بودند، روز سه‌شنبه به شهر ناخون پاتوم میزبان این رقابت‌ها رسیدند و پس از طی مراحل فشرده پروتکل‌های بهداشتی در هتل محل مسابقات اسکان یافتند.
,
 
,
ملی‌پوشان کشورمان پس از منفی اعلام شدن تست کرونا، تمرینات خود را در زمین اصلی مسابقات آغاز کردند و تا کنون دو نوبت تمرین توپی و دو نوبت تمرینات بدنسازی را زیر نظر مازیار هوشمند سرمربی تیم‌ها زیر 19 سال ساحلی ایران پیگیری کردند.
,
 
,
نادر راهجردیان به عنوان سرپرست و اکبر مسیبی داور کاندید آسیایی ساحلی کشورمان نیز از دیگر نفرات اعزامی به این رقابت‌ها هستند.
,
 
,
پنج تیم برتر مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا سهمیه جهانی دریافت خواهند کرد.
,
 
,
کشور تایلند میزبان مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 و 21 سال جهان نیز است که این رقابت‌ها در رده سنی زیر 19 سال از 23 تا 28 شهریورماه و در رده سنی زیر 21 سال از دوم تا هفتم مهرماه سال جاری در شهر Roi Et برگزار خواهد شد.
,
انتهای پیام؛ 
,
 
]
گروه‌بندی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر 19 سال آسیا اعلام شد و تیم‌های ایران حریفان مرحله مقدماتی خود را شناختند.