تولید واکسن ایرانی کرونا به عنوان افتخار ملی باید پاس داشته شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام محمدرضا علی‌اکبری امروز در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با اشاره به تزریق واکسن ایرانی کوو برکت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه (4 تیر) اظهار داشت: سخنان و ابراز نظرات متفاوتی در این مورد انجام گرفت اما توصیه به همه دوستان و دلسوزان این است که مواظب صحبت‌ها و نظرات خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه دوستان و دلسوزان مواظب باشند که طبق نظر دشمنان، نظر ندهند، تصریح کرد: مطالبی که در مورد واکسن ایرانی کرونا لازم است بیان شود اینکه اولاً؛ واکسن ایرانی، افتخار ملی بوده و طبق فرمایش مقام معظم رهبری به معنای واقعی کلمه باید پاس داشته شود.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: ثانیاً؛ واکسن مذکور، نه تنها اولین واکسن تولید شده ایرانی بلکه اولین واکسن تولید شده جهان اسلام است.

,

وی با بیان اینکه ثالثاً؛ ایران، تنها کشوری است که جوانان و متخصصان آن در اوج تحریم‌های ظالمانه از دل تحریم‌ها شعار «ما می‌توانیم» را سر دادند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقدام خود در سطح خارجی و بین‌المللی، پیام قدرت و اقتدار علمی و در سطح ملی و داخلی، پیام اعتماد و خودباوری ملی را سر دادند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به رئیس جدید قوه قضاییه که طبق اصل 157 قانون اساسی از سوی رهبر انقلاب منصوب شد، گفت: دیدار رئیس سابق قوه قضاییه با مقام معظم رهبری در 7 تیر و 3 روز پس از تزریق واکسن ایرانی کرونا انجام شد که معظم‌له با قدرت کامل به مدت ۴۰ دقیقه، بیانات و فرمایشات نورانی فرمودند.

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید بهشتی را یک انقلابی تمام‌عیار، عالم، متفکر، نظریه‌پرداز، متشرع و پرهیزگار معرفی کردند، اظهار داشت: این یعنی ایشان، معیار و مصداق انقلابی بودن را تعیین فرمودند.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، آیت‌اله رئیسی (رئیس سابق قوه قضاییه و رئیس‌جمهور منتخب) را هم یک مسئول انقلابی و جهادی معرفی کردند که با حرکت جهادی خود در قوه قضاییه باعث ایجاد اعتماد دوچندان مردم به این قوه و با افزایش امید مردم به این قوه، سرمایه اجتماعی نظام ارتقا یافت.

,

خطیب جمعه شهرستان ماهنشان ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور منتخب به دلیل دعوت از نامزدهای انتخاباتی و رقبای خود در انتخابات، گفت: این دعوت، نتایج بسیار مهمی داشت که اولین آن ایجاد طمانینه و آرامش لازم در کشور و تبدیل شدن رقابت انتخاباتی به رفاقت و برادری بود.

,

وی ابراز کرد: دومین نتیجه این دعوت، جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که فرمودند اجماع نظر همه کاندیداها مبنی بر وجود راه حل و فقدان بن‌بست در مسیر آینده ملت که با همدلی و همکاری می‌توان مشکلات موجود در کشور را حل کرد.

,

حجت‌الاسلام علی‌اکبری در ادامه با اشاره به راهبرد روسای جمهور آمریکا بر علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: راهبرد ترامپ، راهبرد فشار حداکثری، رویارویی مستقیم و جنگ ترکیبی، ترور سردار مقاومت و نقش پلیس بد و راهبرد اروپا نیز نقش پلیس خوب است.

,

وی افزود: راهبرد بایدن، راهبرد مهار حداکثری و نقش پلیس خوب و اروپا نیز نقش پلیس بد از رئیس‌جمهور منتخب و دولت آینده خواست تا با اقتدار و قاطعیت انقلابی، پاسخ گستاخی‌های آمریکا را با هوشمندی بدهد.

,

خطیب جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به کمبود آب به دلیل پایین بودن میزان بارش‌ها از همه نمازگزاران و همشهریان خواست تا در مصرف آب، صرفه‌جویی کنند تا از این بحران عبور کنیم.

,

وی با اشاره به کمبود بارش‌ها و متعاقب آن کمبود گندم از همه کشاورزان خواست تا گندم تولیدی خود را به  مراکز مجاز خرید، بفروشند و از فروش گندم به دلالان خودداری کنند.

,

امام جمعه شهرستان ماهشنان با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو یادآور شد: امروز (11 تیر) سالروز شهادت آیت‌اله صدوقی، چهارمین شهید محراب به دست منافقین کوردل در سال ۱۳۶۱ و فردا (12 تیر) سالروز حمله ددمنشانه آمریکایی به هواپیمای کشورمان در سال ۶۷ و روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.

,

وی افزود: 13 تیر (23 ذی‌القعده) به روایتی سالروز شهادت امام رضا(ع) و روز زیارتی آن حضرت بوده و 14 تیر، روز شهرداری و دهیاری و همچنین 15 تیر (25 ذی‌القعده) روز دحوالارض است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امام جمعه ماهنشان با اشاره به تولید واکسن ایرانی کرونا با نام کوو برکت گفت: واکسن ایرانی که اولین واکسن تولید شده جهان اسلام است، افتخار ملی بوده و به معنای واقعی کلمه باید پاس داشته شود.