۱۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری خرم‌آباد توزیع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر بارانی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری مرکز استان که حقوق معوقه دارند توزیع خواهد شد البته پیش از این بسته هایی نیز به پاکبانان شهرستان‌ها اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: برای هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان هزینه می‌شود که در مجموع بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان برای این بسته ها هزینه خواهد شد.

,

دبیرقرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار بسته معیشتی، دو هزار بسته بهداشتی و توزیع هفت هزار غذای گرم در بین نیازمندان انجام شده است.

,

بارانی عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته، توزیع جهیزیه در بین نوعروسان نیازمندان بوده که ۱۰۰ کمک جهیزیه نیز در این راستا اهدا شده است.

,

وی با اشاره به تعمیر منازل نیازمندان گفت: امسال ۲۰ مورد تعمیر منازل محرومان و نیازمندان در استان انجام شده و همه تلاشها برای کمک به نیازمندان و رفع پاره ای از مشکلات آنها در دستور کار قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
بارانی با بیان اینکه ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین پاکبانان شهرداری لرستان توزیع می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳ هزار بسته معیشتی در استان توزیع شده است.