حمل ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان‌غربی از بنادر جنوبی کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ارسلان شکری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: از اواسط خرداد ماه سال جاری موضوع تخلیه بنادر جنوبی کشور از کالاهای دپو شده و اساسی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا تاکنون ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری استان به آذربایجان غربی جهت توزیع حمل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز، ,

وی، ادامه داد: برای حمل این میزان کالای اساسی بالغ بر ۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان به بنادر جنوبی کشور اعزام شده اند که موضوع تخلیه بنادرو حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به استان  بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان و دستگاههای ذینفع برگزار گردیده انتظار می رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان آذربایجان غربی از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

,

شکری با اشاره به ابلاغ به کلیه شرکت های حمل و نقل جهت تخصیص کامیون های ملکی برای حمل کالاهای اساسی از بنادر تصریح کرد: به منظور مدیریت صحیح ناوگان اعزامی به بنادر جنوبی کشور و هدایت ناوگان بومی به مراکز بارگیری محولات استان، نماینده این اداره کل در بندر امام خمینی اعزام شده و در محل تا زمان فعالیت ناوگان استان حضور دارد.

,

وی یادآور شد: با امکان صدور بارنامه الکترونیگی از مبدآ بندر امام به استان و تسهیل فرآیندهای مربوطه شاهد تحریک بیشتر و انتقال سریع تر کالاها خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
شکری از حمل ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی دپو شده در بنادر جنوبی کشور توسط ناوگان باری استان در سال جاری خبر داد.