کشف محموله سنگین مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: عصر روز گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر  و خاش طی عملیاتی هماهنگ در درگیری با قاچاقچیان مسلح موفق به توقیف خودروی ۴۰۵ حامل مواد افیونی شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات مسلحانه، تکاوران انتظامی در بازرسی از خودروی قاچاقچیان و همچنین تپه های محل درگیری مقدار ۸۵۴ کیلو و ۷۶۰ گرم مواد مخدر شامل ۴۵۹ کیلو و ۶۷۰ گرم تریاک،  ۵۹ کیلو و ۶۰۰ گرم شیشه و ۳۳۵ کیلو و ۴۹۰ گرم حشیش کشف شد.

طاهری با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز، اضافه کرد: عملیات تا دستگیری قاچاقچیان و سوداگران مرگ ادامه دارد.

دستگیری عامل شرارت های سریالی در تفتان

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی تفتان، عامل شرارت های سریالی در این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد، مشارکت در قتل، حمل و نگهداری سلاح گرم ،قاچاق مواد مخدر، سرپیچی و تمرد از قانون، سرقت های مسلحانه و ...، از جمله شرارت های این متهم بوده که در دستگاه های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از مخفیگاه عامل دستگیر شده علاوه برکشف مقادیری اموال مسروقه تعداد یک دستگاه بی سیم دستی، ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲ قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح وینچستر به همراه ۸ تیغه خشاب با ۷۸ فشنگ جنگی و مقادیری مهمات جنگی دیگر کشف شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, دستگیری عامل شرارت های سریالی در تفتان, دستگیری عامل شرارت های سریالی در تفتان,
,
,
,
,
,
]
سردار اجمد طاهری از کشف محموله مواد مخدر پس از درگیری پلیس با قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور خبر داد.