تصاویر/زنجان و موج پنجم کرونا
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از فروکش کردن موج چهارم کرونا، دوباره برخی افراد ماسک‌ها را از صورت‌ها برداشتند و سفرها و تجمعات را از سر گرفتند. همه این شرایط دست به دست هم دادند تا موج پنجم هم از راه برسد و دوباره بیمارستان‌ها شلوغ شوند و آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا اوج بگیرد. اما موج پنجم نوع جهش یافته ویروس کرونا است که افراد بیشتری را درگیر می‌کند. آن طور که عنوان می‌شود، کرونای نوع«دلتا پلاس» هندی به مراتب مسری‌تر و خطرناک‌تر از گونه‌های قبلی است و متأسفانه ردپای آن در مناطق کشورمشاهده شده است.
روند کرونا در بیست و پنج استان کشور صعودی است و ۱۴۳ شهر در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر نارنجی و ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارد؛ از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، ابتلای ۹۳ هزار و ۷۰۴ نفر به بیماری کووید ۱۹ در تست‌های آزمایشگاهی تایید شده، که ابتلای ۱۲۶ نفر از این آمار طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
پس از فروکش کردن موج چهارم کرونا، دوباره برخی افراد ماسک‌ها را از صورت‌ها برداشتند و سفرها و تجمعات را از سر گرفتند. همه این شرایط دست به دست هم دادند تا موج پنجم هم از راه برسد و دوباره بیمارستان‌ها شلوغ شوند و آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا اوج بگیرد.