بیش از یک هزار میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان کرمانشاه پرداخت شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشاالله ارویسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: از ابتدای فصل خرید تضمینی تاکنون ۳۵۴ هزار تن گندم خریداری شده که از این میزان ۳۰۳ هزار تن به صورت خرید تضمینی و با قیمت پنج هزار تومان به ازای هر کیلوگرم و ۵۰ هزار و ۸۰۴ تن در قالب خرید توافقی توسط کارخانه های تولید ماکارونی در سراسر کشور با مبلغی بالاتر از قیمت تضمینی بوده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه وعده پرداخت هفتگی به کشاورزان محقق شده، افزود: یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.

ارویسی تصریح کرد: ۶۱ مرکز خرید تضمینی گندم در سطح استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد هفت مرکز سیلوی بخش دولتی، ۴۱ مرکز مربوط به سیلوهای بخش خصوصی و مابقی مشاورین تعاون روستایی است.

وی عنوان کرد: نسبت به سال گذشته به دلیل مشکلات بارش و خشکسالی در استان کرمانشاه ۲۶ هزار تن کمتر گندم خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: کشاورزانی که به صورت توافقی گندم را تحویل مراکز خرید داده اند همچنین کشاورزانی که تا سیزدهم تیرماه محموله گندم خود را تحویل داده مطالباتشان را کامل دریافت کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
ماشاالله ارویسی با بیان اینکه وعده پرداخت هفتگی به کشاورزان محقق شده، گفت: یک هزار و ۶۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است.