پیش بینی تداوم گرما در اصفهان بدون تغییرات دمایی محسوس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رفیعی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از تداوم گرمای موجود در این استان طی روزها آینده خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان  اظهار کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، 41 درجه سانتیگراد بود. وی گفت: طی 24 ساعته گذشته خور و بیابانک با 45 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بوئین میاندشت با 11 درجه سانتیگراد خنک‌ترین شهرهای این استان بودند.

,

این کارشناس پیش بینی آب و هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا پایان هفته را جوی پایدار و آسمانی صاف و در بعد از ظهرها قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی و اظهار کرد: طی چند روز آینده دما در سطح استان تغییر محسوسی به همراه نخواهد داشت.

,

روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان عنوان کرد: موجی در منطقه فعال شده است که در استان اصفهان به صورت وزش باد خواهد بود لذا پیش بینی می‌شود در چند روز آینده مناطق شمالی و شرقی و قسمت‌هایی از مرکز استان با پدیده وزش باد و گرد و خاک محلی روبرو شوند و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

,

وی به این سؤال که آیا در روزهای آینده بارشی در استان پیش بینی می‌شود یا خیر، پاسخ منفی داد و گفت: فعلا بارشی برای استان اصفهان پیش بینی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان از تداوم گرمای موجود دست کم تا آخر هفته در این استان خبر داد و از احتمال وزش باد و خیزش گرد و غبار در مناطقی از استان سخن گفت.