تمام بدهی فدراسیون فوتبال به شستا وصول شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در مورد بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) بابات قرارداد ویلموتس، اظهار داشت: بر اساس گزارش ارائه شده، شستا در راستای دستور ستاد مبارزه با تحریم اقدام به پرداخت این منابع کرده و چک‌هایی توسط فدراسیون داده شده که پرداخت نشده بود؛ بعد از آن تمامی طلب وصول شده و هیچ حقی از بازنشستگان تضییع نشده است، این اتفاق هم مجانی نیست و تمامی طلب وصول شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی اظهار داشت: یکی از نقاط قوت دولت تدبیر و امید، فعالیت در حوزه تامین اجتماعی و بهزیستی بود و علی‌رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد با همت دولت و مجلس بعد از ۱۴ سال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله به اجرا درآمد و مشکلات زندگی ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر را رفع کرد.

,

شریعتمداری خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی قدم‌های خوبی برای بازنشستگان برداشته است، ما تلاش کردیم با تخصیص ۶ هزار میلیارد تومان از محل بودجه، همه کسانی که در مراکز درمانی غیر از سازمان تامین اجتماعی از خدمات پزشکی استفاده می‌کنند، بتوانند با فرانشیز صفر خدمات دریافت کنند.

,

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: درواقع دریافت خدمات پزشکی برای بیمه شدگان بالای ۶۰ سال سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان‌های غیر تامین اجتماعی رایگان شده است. خدمات پزشکی در سال ۱۴۰۰ توسعه پیدا خواهد کرد

,

شریعتمداری تاکید کرد: خدمات سرپایی نیز توسعه می‌یابد. با اجرای طرح ۳۰۷۰ در سازمان تامین اجتماعی توانستیم بخش زیادی از خدمات این سازمان را به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.

,

شریعتمداری با بیان اینکه در این دولت توانستیم خدمات بهزیستی را خانواده محور و محله محور کنیم و در محلات حضور پیدا کنیم، یادآور شد: با تاسیس مراکز مثبت زندگی در ۲ هزار و ۵۰۰ نقطه کشور با به کارگیری بیش از ۱۳ هزار نفر از متخصصان روانشناسی و جامعه شناسی با تقسیم پرونده‌های سازمان بهزیستی، در محلات حضور پیدا کنیم و خدمات به خانواده‌ها را داشته باشیم. 

,

وی افزود: بخش قابل توجهی از اینکار با همکاری جوانان صورت گرفت و جوانان در مراکز مثبت زندگی فعالیت می‌کنند. در این دولت اقداماتی برای افزایش مستمری انجام شده است و به طور متوسط ۱۲.۷ برابر مستمری افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند افزایش یافت. خشنودیم که در ماه‌های پایانی دولت توانستیم صندوق فرصت‌های شغلی معلولان را تاسیس کنیم و از همین ماه فعالیت‌های اجرایی این صندوق آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بدهی فدراسیون فوتبال به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی گفت: تمامی طلب وصول شده است.