عزیزی خادم: رفتار فدراسیون فوتبال باید مبتنی بر کارآمدی باشد/ دنبال تغییر نسل در بدنه مدیریتی هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در نشستی که امروز میان شهاب‌الدین عزیزی خادم و حسن کامرانی‌فر برگزار شد، علاوه بر اهدای حکم سرپرست دبیرکلی از سوی رئیس فدراسیون به کامرانی‌فر، عزیزی خادم به نکاتی اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در این نشست گفت: رفتار فدراسیون باید مبتنی بر کارآمدی باشد. اولین گام نیز پرهیز از ناکارآمدی است و قدم به قدم افراد کارآمد در بدنه فوتبال جذب خواهند شد. به دنبال تغییر در بدنه مدیریتی فدراسیون هستیم تا تغییر نسل مدیران فوتبالی را ایجاد کنیم.
,
 
,
عزیزی خادم ضمن تقدیر مجدد از زحمات منصور قنبرزاده اظهار داشت: با وجود اینکه قنبرزاده دوران کوتاهی در این سمت حضور داشت، اما کمک شایانی به ما کرد. البته وی همچنان به‌عنوان مشاور در کنار ما در فدراسیون خواهد بود.
,
 
,
گفتنی است، در بخشی از حکم رئیس فدراسیون به سرپرست جدید دبیرکلی آمده است:
,
 
,
«با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و طبق ماده ۶۷ اساسنامه فدراسیون فوتبال به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال منصوب می‌شوید. امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای این مسئولیت، شاهد ارتقای بیش از پیش فدراسیون در ابعاد داخلی و بین‌المللی باشیم».
,
 
,
انتهای پیام/
]
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خود با سرپرست جدید دبیرکلی تأکید کرد که ایجاد تغییر نسل در مدیران فوتبال کشور از اهداف فدراسیون است.