افشارزاده: فکر نمی‌کنم کار سختی در دربی داشته باشیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابهرام افشارزاده ، درباره حضورش در مراسم تشییع پیکر غلامحسین مظلومی گفت: این ضایعه را به استقلال، هواداران، جامعه ورزش وخانواده مرحوم تسلیت می‌گویم. مظلومی یکی از اسوه‌های ورزش بود که از نظر اخلاقی و رفتاری برای همه مشخص بود هیچ وقت دچار غرور و تکبر نشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

افشارزاده درباره برنامه این باشگاه در رور دربی در خصوص درگذشت مظلومی اظهار داشت: ما سه‌شنبه مراسمی را برگزار خواهیم کرد.روز دربی هم قبل از بازی کار ارزشمندی خواهیم داشت. همچنین امشب قلعه‌نویی بازیکنان را دعوت کرده تا شام غریبان برگزار کند.

,

مدیرعامل استقلال درباره پیش‌بینی‌اش ار دربی عنوان کرد: بازیکنان زحمت کشیدند و کار کردند. فکر نمی‌کنم کار سختی داشته باشیم و امیدوارم کار خوبی ارائه دهند.

,

وی درباره اینکه مشکل‌تان با بازیکنان خارجی حل شد یا خیر، یادآور شد: تا حدودی برطرف شده مشکل خاصی نداریم. یکی یکی آنالیز کرده‌ایم. با چند بازیکن صحبت‌هایی داشته‌ایم. تا یک ماه آینده تمام این مشکلات برطرف خواهد شد.

,

انتهای پیام/ی

]
مدیرعامل استقلال اعتقاد دارد تیمش در روز دربی مقابل پرسپولیس دیدار سختی نخواهد داشت چرا که بازیکنان همه تلاش‌شان را می‌کنند تا بازی خوبی ارائه دهند.