جلسه اضطراری رعایت پروتکل ها صبح یکشنبه تشکیل می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی، در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، گفت: با دستور رئیس جمهور و درخواست وزیر بهداشت صبح یکشنبه جلسه اضطراری برای اجرا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به افزایش تعداد شهرهای قرمز کرونایی، افزود: ۱۶۹ شهر در وضعیت قرمز، ۱۶۶ شهر نارنجی و ۱۱۴ شهر در وضعیت قرار دارند که این موضوع نشان دهنده پیشرفت سریع ویروس دلتا در کشور است.
,
 
,
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: میزان بستری روزانه بیماران مبتلا به کرونا در کشور در حال حاضر از مرز ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ نفر در حال عبور است، و وقتی میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۴۸ درصد است باید در انتظار درگیری بیشتر شهرها با ویروس جهش یافته کرونا باشیم.
,
 
,
وی با انتقاد و نگرانی از رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی در کشور، افزود: با توجه به گردش و قدرت سرایت بالای ویروس دلتا، عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در جامعه موجب افزایش تعداد بیماران می‌شود.
,
 
,
رئیسی با عنوان این مطلب که طرح شهید سلیمانی در گام پنجم بر واکسیناسیون متمرکز است، گفت: صفر تا صد برخی از مراکز واکسیناسیون و حوزه‌های بیماریابی به کمک نیروهای بسیج و مسلح خدمات رسانی می‌شود.
,
 
,
وی با اعلام اینکه تا چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ همه افراد بالای ۶۰ سال واکسینه می‌شوند، افزود: تمام ۷۵ مرکز تزریق واکسن در تهران و ۸۰۰ مرکز در سطح کشور بدون مشکل کار واکسیناسیون هموطنان را انجام داده اند.
,
 
,
انتهای پیام؛
]
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، از تشکیل جلسه اضطراری برای اجرا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور وزیر کشور خبر داد.