۱۱ پرونده تخلف عرضه مرغ خارج از شبکه در لرستان تشکیل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به مشکلات بازار مرغ، سامانه کابوک برای رصد و نظارت بیشتر بین عرضه و تقاضا راه اندازی شده تا از خروج مرغ خارج از شبکه جلوگیری نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: به دلیل اختلاف قیمت مرغ بین استان لرستان و استان های دیگر، بخشی از مرغ های تولیدی از طریق خودروهای شوتی به استان‌های دیگر ارسال می شد که راه اندازی این سامانه مانع از خروج مرغ شده و به صورت آنلاین از تولید تا توزیع رصد می‌شود.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان تصریح کرد: با راه اندازی این سامانه به صورت آنلاین مشتری هنگام مراجعه به واحد عرضه کننده مرغ، به صورت پیامکی میزان نیاز مرغ را ارسال می کند و از این طریق میزان مرغ را دریافت می کند و با این سامانه، هیچ کمبودی در استان وجود ندارد.

,

القاصی مهر عنوان کرد: با راه‌اندازی این سامانه، عرضه‌کنندگان مرغ موظف هستند از طریق این سامانه مرغ ها را توزیع کنند و چنانچه واحد عرضه کننده ای خارج از این سامانه مرغ توزیع کند، علاوه بر تشکیل پرونده تخلف، سهمیه این واحد نیز قطع می‌شود.

,

وی بیان کرد: طی چند روز اخیر ۱۱ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه مرغ که بخشی از مرغ ها را خارج از شبکه عرضه کرده اند تشکیل شده است و نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر برای جلوگیری از تخلفات در این زمینه صورت می گیرد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خاطرنشان کرد: روز گذشته در خرم آباد مشخص شد که هفت هزار و ۴۶ نفر از طریق سامانه کابوک اقدام به خرید مرغ کرده اند که از ۴۳ تن مرغ، ۴۱ تن به دست مصرف کننده رسیده و دو تن خارج از شبکه عرضه شده که بلافاصله پرونده تخلفاتی برای این واحدها تشکیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
القاصی مهر با اشاره به ارسال بخشی از مرغ‌های تولیدی لرستان از طریق خودروهای شوتی به دیگر استان‌ها، گفت: ۱۱ پرونده تخلف عرضه مرغ در استان تشکیل شده است.