نماینده مردم آبادان از توضیحات وزیر ارشاد قانع شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال سیدمجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس از سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون عدم توجه این وزارتخانه به مهار ولنگاری افسارگسیخته در شبکه نمایش خانگی در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قالیباف: صدا و سیما توجه بیشتری به سریال های خانگی داشته باشد

, قالیباف: صدا و سیما توجه بیشتری به سریال های خانگی داشته باشد, قالیباف: صدا و سیما توجه بیشتری به سریال های خانگی داشته باشد,

پس از آنکه نماینده سوال کننده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مباحث خود را درباره موضوع مذکور مطرح کردند، محمدباقر قالیباف اظهارداشت: مسائل فرهنگی و آسیب هایی که سریال های خانگی دارند، موضوع کاملا به حق و به جایی است.

,

وی بیان کرد: از آن جایی که حوزه مسئولیت در زمینه اعطای مجوز به سریال های خانگی عوض شده و دیگر در حیطه وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست، نماینده مردم آبادان تأکید کرد که پاسخ های وزیر به رأی نمایندگان گذاشته نشود.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق گفته نماینده سوال کننده، طرح این سوال در جلسه علنی مجلس از این جهت مهم بود که این مسئله مورد توجه قرار گیرد و امیدوارم صدا و سیما هم در آینده به طور جدی به این موضوع توجه کند. بر این اساس سیدمجتبی محفوظی از به رأی گذاشتن توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصرف شد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
نماینده مردم آبادان در مجلس توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره محتوای سریال‌های خانگی را به رأی نمایندگان ملت نگذاشت.