تشدید محدودیت‌های ترافیکی در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی میناخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در سه روز تعطیلات آینده با تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا به جد اعمال می‌شود اظهار کرد: به دلیل شیوع نوع دیگری از بیماری کرونا جلوی تردد‌های بین استانی گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه تردد بین استانی از فردا به جد در محورهای مواصلاتی استان زنجان اعمال می شود تصریح کرد: در این مدت خودروهای بومی اجازه خروج از استان را ندارند و همچنین خودورهای غیربومی نیز نمی‌توانند به داخل استان وارد شوند.

,

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه در صورت بی‌توجهی به محدودیت ترافیکی خودروها اعمال جریمه می‌شوند عنوان کرد: جریمه‌های 500 هزار تومان برای وضعیت نارنجی و یک میلیون تومان برای شهرهای وضعیت قرمز در نظر گرفته شده است.

,

وی در ادامه با اشاره به حوادث رانندگی در محورهای استان زنجان گفت: در محورهای استان زنجان 3 نفر در اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

,

میناخانی از واژگونی یک خودروی تاکسی در محور زنجان- طارم خبرداد و افزود: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان جان خود را در اثر شدت جراحات از دست دادند.

,

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه کامیون کشنده نیز در محور زنجان- تبریز نیز واژگون شد که در این حادثه راننده در دم جان خود را از دست داد. 

,

انتهای پیام/

]
میناخانی جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان زنجان گفت: خودروهای بومی اجازه خروج از استان ندارند.