۱۵ طرح بهداشتی درمانی در لرستان به بهره‌برداری رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، ۱۵ طرح بهداشتی درمانی صبح امروز با حضور نمکی وزیر بهداشت در استان لرستان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

علی فرهادی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ها خدمات بهتر و بیشتری به هم استانی ها ارائه خواهد شد، این پروژه ها شامل اورژانس، کلینیک و بخش های تخصصی دیگر است.

,

وی افزود: در مجموع برای این پروژه ها بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که امروز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسیدند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: از این تعداد پروژه چهار پروژه مربوط به اورژانس است که احداث اورژانس ۱۱۵ بین شهری رازان خرم آباد، اورژانس چم مورت پلدختر، اورژانس چغاپیت کوهدشت و اورژانس پادروند رومشکان می باشند.

,

فرهادی عنوان کرد: همچنین امروز بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید مدنی، بخش سی تی اسکن و ال دی آر بیمارستان شهید رحیمی و کلینیک ویژه خرم آباد افتتاح شدند.

,

وی بیان کرد: افتتاح سه کلینیک ویژه در شهرستان های بروجرد، الشتر و ازنا از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: از دیگر پروژه های امروز بخش سی تی اسکن بیمارستان امام علی(ع)، دیالیز بیمارستان شهید ولیان و ام آر آی بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) بود که با افتتاح این پروژه ها هشت هزار و ۶۳۶ متر مربع به فضای بهداشت و درمان استان لرستان اضافه شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
۱۵ طرح بهداشتی درمانی در لرستان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.