ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های استکبار جهانی ایستادگی می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی امروز در خطبه‌ نماز عید قربان زنجان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مورد حج امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در پیامی فرمودند که امسال دومین سال است که ملت مسلمان نتوانستند به زیارت حرمین شریفین بروند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: امسال مسلمانان کشورهای مختلف به خاطر بیماری کرونا و از طرفی به دلیل نداشتن اقتدار و توانمندی آل سعود نتوانستند در مراسم حج حضور داشته باشند.

,

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه متاسفانه برخی از کشورهای مسلمان خود را به کشورهای غربی متکی کردند افزود: آل سعود همواره خود را نوکر آمریکا می‌داند و اختیار خود را به آمریکا که استکبار جهان بوده، سپرده است.

,

وی با اشاره به اینکه آل سعود ملت خود را زیر یوغ دشمنان اسلام نگه داشته است ابراز کرد: در وقوع هر جنایت در جهان، دست آمریکا مشهود است.

,

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه آمریکا در امور داخلی عراق، یمن، سوریه و بحرین دخالت می‌کند ادامه داد: همه مشکلات، جنگ‌ها و جنایت‌هایی که علیه مردم این کشورها می‌افتد بدست آمریکای جنایتکار بوده است.

,

وی با بیان اینکه ملت‌های مسلمان باید در برابر استکبار جهانی بیدار شده و آگاهانه عمل کنند افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که عامل مخالفت آمریکای جنایتکار با ایران این است که ما ملت مسلمان جهان را دعوت می‌کنیم تا در برابر استکبار جهانی بایستند.

,

امام جمعه موقت زنجان با تاکید براینکه ملت مسلمان نباید زیر بار استکبار جهانی بروند افزود: ملت یمن سال‌هاست که زیر رگبار دشمن هستند اما زیر بار ظلم استکبار جهانی نرفته و در برابر دشمن ایستادگی کردند.

,

وی با اشاره به اینکه 66 درصد مردم یمن با مشکلات دارو و غذا مواجه هستند اما با وجود این مشکلات زیر بار سلطه دشمن نرفتند ابراز کرد: خوشبختانه امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده و مردم مظلوم فلسطین امروز بیدار شدند و جوانان عراقی و سوری نیز در برابر دشمنان می‌ایستند.

,

انتهای پیام/

]
حجت الاسلام موسوی امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه امروز بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اتفاق افتاده است گفت: ملت‌های مسلمان در برابر جنایت‌های اسکتبار جهانی ایستادگی می‌کنند.