بیش از ۸۰ درصد حوادث تیرماه یزد در جاده ها رقم خورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت : ۱۸ عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل؛ ۷ عملیات جاده ای، ۶ مورد خدمات حضوری ، ۱ مورد خدمات شهری ، ۱ مورد عملیات سیل و آب گرفتگی ، ۱ مورد عملیات صنعتی و کارگاهی  و ۲ عملیات کوهستان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
حرازی زاده افزود: طی این عملیات ها ۷۱ نفر دچار حادثه شدند که ۵۷ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۷ نفر در خدمات حضوری ، ۱ نفر در خدمات شهری، ۱ نفر در عملیات سیل و آب گرفتگی، ۱ نفر در صنعتی و کارگاهی و ۴ نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات ۲۴ نفر نجات یافتند که ۱۰ نفر بصورت سرپایی درمان و ۱۴ نفر به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شدند.
,
 
,
حرازی زاده بیان داشت: ۱ مورد عملیات امداد هوایی بمدت ۲ ساعت و ده دقیقه و انتقال ۷ مصدوم به مرکز درمانی توسط بالگرد هلال احمر در یک ماهه گذشته انجام شده است.
,
 
,
خدمات رسانی ۲۱  تیم به حادثه دیدگان
, خدمات رسانی ۲۱  تیم به حادثه دیدگان, خدمات رسانی ۲۱  تیم به حادثه دیدگان,
 
,
حرازی زاده افزود: ۷۶ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۲۱ تیم به همراه ۱۱ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای ۳ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را ۱۲ دقیقه و ۵۱ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه و ۵۱ ثانیه اعلام کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی امدادگران هلال احمر استان یزد به ۷۱ نفر ‌حادثه دیده در تیر ماه خبر داد.