شاهین‌طبع: به حداقل ۱۵ بازی تدارکاتی نیاز داشتیم/ می‌توانیم مقابل رقبای دیگرمان بهتر ظاهر شویم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال ایران پس از باخت مقابل جمهوری چک، اظهار داشت: ما در نیمه اول می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و با وجود تلاش زیاد بازیکنان، متاسفانه در نیمه اول نتیجه خوبی نگرفتیم که‌ کار را سخت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در نیمه دوم اما زیر حلقه را بهتر کنترل کردیم، بازیکنان با تحرک بیشتری کار کردند و تصمیمات خوبی در حمله گرفتیم. شاخص‌های آماری را توجه کنید ما پایین‌تر بودیم و نتیجه این شد. اگر دقت و کنترل بیشتری داشتیم و در نیمه اول می‌شد نتیجه چیز دیگری باشد.

,

سرمربی تیم ملی ایران درباره کمبود بازی‌های تدارکاتی نیز گفت: فدراسیون همه تلاش خود را کرد و ما در اسپانیا و ژاپن بازی کردیم، اما ما به حداقل ۱۵ بازی تدارکاتی نیاز داشتیم تا مثل جام‌جهانی آماده باشیم. بازی‌های تدارکاتی خوبی در نظر داشتیم اما مشکلات وجود داشت و نشد بازی کنیم. شرایط همه تیم‌ها یکی بود، اما شرایط تیم‌های دیگر بخاطر لیگ‌هایشان متفاوت بود و بهتر هستند.

,

وی درباره دو بازی آینده با آمریکا و فرانسه نیز گفت: ما باید در همه زمینه‌ها بهتر بازی‌ کنیم و تقریبا بتوانیم بازی‌های با کیفیت‌تری را نشان دهیم هر چند که تیم‌های مدعی در پیش داریم. بسکتبال با سایر رشته‌ها متفاوت است و به نظرم بچه‌ها می‌توانند در آینده باکیفیت‌تر باشند.

,

انتهای پیام/

]
سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: ما در اسپانیا و ژاپن بازی کردیم، اما ما به حداقل ۱۵ بازی تدارکاتی نیاز داشتیم تا مثل جام‌جهانی آماده باشیم.