جاری‌شدن سیل در شهرستان خانمیرزا خسارت بیش از ۱۳۱ میلیاردی را به جای گذاشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه خسارت 131 میلیارد و 245 میلیون ریال شهرستان خانمیرزا به بخش‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهاد کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری و امور عشایر وارد شده است تصریح کرد: از این میزان خسارت ۱۸ میلیارد ریال به بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: مجموع خسارت‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ناشی از جاری‌شدن سیل در شهرستان خانمیرزا ۴۱ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال بوده است که از این مبلغ ۲۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال مربوط به مسکن شهری و روستایی و ۲۰ میلیارد و ۶۸۵ میلیون ریال مختص معابر و بنا‌های روستایی است.

مرادی عنوان کرد: خسارت حوزه جهاد کشاورزی شهرستان خانمیرزا در این سیل ۴۵ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال است که از این مبلغ ۳۱ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال به بخش زراعی و باغی، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به دام و طیور و ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به ماشین‌آلات، ادوات و ساختمان‌های کشاورزی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه در سیل اخیر ۱۰ میلیارد ریال خسارت به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های آبخیزداری زیرمجموعه منابع‌طبیعی و آبخیزداری و همچنین ۱۶ میلیارد ریال خسارت به بخش امور عشایر شهرستان خانمیرزا وارد شد بیان داشت: از این میزان ۱۳ میلیارد ریال مختص راه‌های عشایری و سه میلیارد ریال مربوط به بخش دام و عشایری است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
یوسف مرادی گفت: سیلی که هفته گذشته در شهرستان خانمیرزا جاری شده بود ۱۳۱ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال خسارت به این شهرستان زده است.