دستور تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به روند اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین اظهار کرد: سال گذشته برای این پروژه 200 میلیارد تومان و امسال نیز 150 میلیارد تومان تخصیص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه حجم کاری که برای پیشرفت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین انجام شده بالای 2500 میلیارد تومان ارزش دارد تصریح کرد: 106 کیلومتر از مسیر دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین ریل گذاری شده است.

,

استاندار زنجان عنوان کرد: تا اتمام این پروژه بخش کوچکی مانده که امیدواریم این بخش نیز به اتمام برسد و شاهد افتتاح این پروژه در استان زنجان باشیم.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در آستانه افتتاح قرار دارد افزود: در حال حاضر تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا این ورزشگاه به مرحله بهره‌برداری برسد.

,

حقیقی با بیان اینکه سال گذشته درخواست تشکیل تیم دسته 2 را به رئیس سابق فدراسیون فوتبال داده بودیم افزود: این موضوع را دنبال می‌کنیم و امیدواریم با افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری یک تیمی هم برای استان زنجان داشته باشیم.

,

وی با اشاره به پایین بودن مرکز جراحی شهرستان خرمدره نسبت به مراجعات مردمی افزود: بیمارستان شهرستان خرمدره جوابگوی مراجعات منطقه نیست.

,

استاندار زنجان ابراز کرد: ساختمان دانشگاه پیام نور خرمدره به دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران واگذار شده تا حجم مراجعات به بیمارستان خرمدره کاهش یابد.

,

وی با اشاره به اجرای طرح سبزه میدان زنجان گفت: امسال 5 میلیارد تومان اعتبار به پروژه سبزه میدان زنجان اختصاص داده شد.

,

حقیقی از اخذ دو میلیارد تومان برای کنگره شهدا خبرداد و افزود: دستور اخذ 300 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان نیز توسط نوبخت داده شد.

,

وی با اشاره به مشکلات بازار فرش استان زنجان عنوان کرد: باید تلاش شود تا صادرات فرش در استان زنجان اتفاق بیفتد چرا که فرش استان زنجان بنام سایر استانها صادر می‌شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت سند آمایش استان زنجان افزود: مدیران می‌توانند با استفاده از این سند برای توسعه آینده استان افقی روشن ترسیم کنند.

,

انتهای پیام/

]
حقیقی استاندار زنجان گفت: نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دستور تخصیص 300 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی استان زنجان را داده است.