کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک در سال ۹۹ به برخی از مدیران منطقه آزاد قشم تشکیل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علی شاملو مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر اظهار کرد؛ با توجه به گزارش ها و مباحثی که اخیراً در فضای مجازی در خصوص واگذاری املاک در سال ۱۳۹۹ به برخی از مدیران مطرح و موجب ایجاد فضای تشویش و نگرانی در بین مردم عزتمند جزیره قشم گردیده، خبر از تشکیل کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک به برخی از مدیران به دستور مدیر عامل محترم سازمان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شاملو با اشاره به ایجاد فضای نگران‌کننده در بین قشم وندان گفت: دکتر درویش پور مدیرعامل محترم سازمان همواره در تمام جلسات و مجامع عنوان می‌نمایند؛ حفظ حقوق بیت المال و حقوق عامه باید سرلوحه کاری مدیران باشد و خودشان نیز در عین تلاش شبانه‌روزی در جهت پیشبرد امور سازمان، توسعه جزیره قشم و رضایتمندی و خدمت به مردم ، حفظ سلامت، رعایت قوانین و مقررات و ضوابط را در همه امور در جهت شفافیت و جلوگیری از فساد و تبعیض برای همه مدیران امری واجب می‌دانند.

,

وی افزود مدیرعامل سازمان به محض اطلاع از اخبار واگذاری ها در فضای مجازی در روزهای گذشته، به فوریت دستور تشکیل هیاتی مرکّب از مدیر کل حراست سازمان مدیر بازرسی، نظارت و ارزشیابی عملکرد و مشاور حقوقی مدیرعامل را جهت بررسی دقیق و موشکافانه موضوع صادر نمودند.

,

مدیر بازرسی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد؛ تیم مذکور با مسئولیت مشاور حقوقی مدیرعامل در حال بررسی همه ابعاد شکلی، ماهیتی و صحت و سقم موضوع بوده و به یاری خداوند متعال به زودی نتایج آن به استحضار عموم مردم بزرگوار جزیره‌ قشم خواهد رسید.

,

شاملو افزود: طبق دستور مدیرعامل محترم سازمان تمامی پرونده ها مورد بررسی مجدد قرار گرفته و ضمن حفظ آبروی افراد، در هر موردی اگر ذره‌ای تخطی از قانون و ضوابط صورت گرفته باشد اقدام قانونی از جمله اقاله، فسخ و معرفی متخلفان به دستگاه قضایی صورت خواهد پذیرفت.

,

شایان به ذکر است شبکه اطلاع رسانی هرمز در روزهای اخیر در خصوص تخلف و ایجاد رانت اداری با موضوع نحوه واگذاری زمین های مسکونی شهرک گلستان جزیره قشم گزارش هایی را به صورت مستند منتشر کرده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از پیگیری نحوه واگذاری املاک در سال ۹۹ در سطح این جزیره خبر داد و گفت: به دستور مدیرعامل سازمان، کمیته بررسی نحوه واگذاری املاک به برخی از مدیران در این جزیره تشکیل شده است.