تشکیل ۳۴ پرونده انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی مازندران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ حسن خیریان‌پور عصر امروز در بیست‌وپنجمین جلسه کمیته نظارت تسهیلات روستایی مازندران، اظهار کرد: تاکنون از محل تسهیلات روستایی و عشایری، سهم استان مازندران حدود ۶۰۹ میلیارد تومان ابلاغ شده است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها می‌توانند برای جذب صد در صدی سهم مازندران اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به یارانه دار بودن این تسهیلات و اهداف تعیین شده برای آن، مراقبت‌های ویژه باید از سوی فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها  اعمال تا از هرگونه موارد انحراف احتمالی جلو گیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۳۴ طرح بهره‌مند شده از این تسهیلات که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.

رئیس کمیته نظارت تسهیلات روستایی و عشایری مازندران، اعلام کرد: پس از بررسی این پرونده‌ها در نهایت، تسهیلات دریافتی‌شان دین تبدیل حال شد و با آن‌ها برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

خیریان‌پور، تصریح کرد: با هرگونه انحراف احتمالی قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: ضروری است تسهیلات دریافتی در چارچوب طرح مصوب هزینه شود.

گفتنی است طرح اشتغال روستایی از بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در کل کشور کلید خورد و با اجرای طرح در دولت فعلی، سهم اشتغال روستایی از سبد اشتغال کشور روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
حسن خیریان‌پور گفت: تاکنون حدود ۳۴ طرح بهره‌مند شده از تسهیلات روستایی و عشایری در مازندران که دچار انحراف شده بودند، شناسایی و در کمیته نظارت به پرونده آنان رسیدگی شد.