طلای فروغی در المپیک توکیو در تاریخ ماندگار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: شاید هیچکس حتی خود وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک نیز اصلاً و ابداً فکر نمی‌کردند که جواد فروغی بتواند حتی مدال بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه به همین دلیل هیچکدام از مسئولین در سالن برگزاری مسابقه حضور نداشتند، خاطرنشان کرد: فروغی، کاری کرد کارستان و فوق‌االعاده ظاهر شد.

,

محمدسیفی افزود: فروغی توانست یک مدال طلای بسیار باارزش به دست آورد و ایرانِ عزیز در روز اول رنکینگ مسابقات در رده اول قرار گرفته بود در حالی که تا آن لحظه هیچ کشوری مدال طلا نگرفته بود.

,

قهرمان ووشو جهان با بیان اینکه کار جواد فروغی در المپیک از بابت کسب مدال طلا فوق‌العاده بود، گفت: روحیه‌ای که فروغی پس از کسب مدال طلا به ورزشکاران ایرانی داد سبب پیروزی 3 بر 2 تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان شد.

,

وی افزود: در شرایط کرونایی که مردم از لحاظ روحی و روانی نیز در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برند همین کسب مدال و در ادامه، پیروزی تیم ملی والیبال در برابر لهستان باعث شد که ساعت‌ها موجی از شادی و نشاط در بین مردم ایران جاری شود.

,

محمدسیفی با بیان اینکه از طرف خودم و جامعه ورزش استان زنجان ضمن تبریک به جواد فروغی از این قهرمان عزیز، قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: فروغی، کاری کرد که در تاریخ، ماندگار شد چرا که هم رکورد این رشته را جابه‌جا کرد و هم اولین مدال تاریخ تیراندازی کشور و آن هم از نوع طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

,

قهرمان ووشو جهان با تاکید بر اینکه کسب مدال طلا در مسابقات رنکینگی مثل المپیک و بازی‌های آسیایی فوق‌العاده باارزش است، ابراز کرد: ورزشکاران ایرانی، قدم اول در مسابقات المپیک توکیو را محکم برداشتند و امیدواریم این مدال طلا سبب شود تا ورزشکاران ایرانی در سایر رشته‌ها مانند کُشتی، وزنه‌برداری و ... هم بتوانند مدال‌های خوش‌رنگی از این مسابقات به دست آورند.

,

وی با بیان اینکه مسئولین باید هر قولی که به قهرمانان المپیک می‌دهند بلافاصله بعد از پایان بازی‌ها به قول خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسئولین قول هدیه نقدی برای ورزشکاران المپیکی می‌دهند، بلافاصله به قول خود عمل کنند و به سال‌های بعد موکول نکنند. چرا که ارزش آن هدیه هم از لحاظ مادی و هم غیرمادی از بین می‌رود.

,

محمدسیفی با بیان اینکه اگر مسئولین به قول‌های خود عمل کنند 2 اتفاق مهم می‌افتد، تصریح کرد: هم قهرمانان المپیک، دلسرد نمی‌شوند و دوباره به تلاش خود ادامه می‌دهند و هم کسانی که می‌خواهند قهرمان شوند و مدال آسیایی، جهانی و المپیکی به دست بیاورند نیز دلگرم شده و انگیزه مضاعف پیدا می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
قهرمان ووشو جهان با اشاره به کسب مدال طلای مسابقات تیراندازی المپیک توکیو توسط جواد فروغی گفت: فروغی، کاری کرد که در تاریخ، ماندگار شد چرا که هم رکورد این رشته را جابه‌جا کرد و هم اولین مدال تاریخ تیراندازی کشور و آن هم از نوع طلا را برای کشورمان به ارمغان آورد.