برگزاری رویداد مجازی «قلعه» ویژه کودکان با هدف آشنایی با مفهوم ولایت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه ناعم در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ از برگزاری رویداد مجازی به مناسبت دهه ولایت و امامت خبر داد و اظهار کرد: هنر از جمله ابزارهای مناسب برای انتقال مفاهیم ارزشی و نهادینه سازی گفتمان ارزشی است که با توجه به محدودیت های شیوع بیماری کرونا نیاز به یک الگوی نوآور برای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی بسیار ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان با بیان اینکه برنامه های تک سویه اثرگذاری چندانی ندارد خاطرنشان کرد: نهادینه سازی و اثر بخشی مفاهیم ارزشی، به مشارکت و تعامل دو سویه با مخاطب در برنامه ها نیاز دارد به همین منظور خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان با هدف بصیرت افزایی و تبیین اهمیت و مفهوم ولایت رویداد مجازی «قلعه» با محوریت حدیث گهربار حضرت امام رضا(ع) که فرمودند: «وَلَایةُ عَلِی بْنِ أَبِی طَالِبٍ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ عَذَابِی» برای کودکان 10 تا 12 سال برگزار می کند.

, وَلَایةُ عَلِی بْنِ أَبِی طَالِبٍ حِصْنِی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنِی أَمِنَ عَذَابِی»,

وی افزود: این رویداد در قالب ایجاد چالش های هنری شامل ( اوریگامی، سازه های دستی، شعر، تهیه پادکست و مصاحبه و روایتگری و…) به ارزش آفرینی و تبیین مسئله ولایت می پردازد دانش آموزان 10 تا 12 سال علاقمند به شرکت در این رویداد مجازی تا پنجم مرداد فرصت دارند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 09334789340 ثبت نام کنند.

,

ناعم در تشریح روند برگزاری رویداد مجازی قلعه ابراز کرد: روز ششم مرداد موضوع و چگونگی اجرا و ارسال آثار از طریق شبکه های پیام رسان به اطلاع شرکت کنندگان می رسد.

,

معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان مهمترین و اصلی ترین کار در این رویداد را آشنایی کودکان با این حدیث شریف و اهمیت ولایت در جامعه بیان کرد که کودکان باید با همکاری پدر و مادر آثار خود را تهیه و ارسال کنند و در پایان نیز به عنوان یادبود رویداد، به همه شرکت کنندگان جوایزی ارزشمند اهدا می شود.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان گفت: رویداد مجازی «قلعه» به مناسبت دهه ولایت و امامت با هدف بصیرت افزایی و نهادینه سازی مفهوم ولایت برای کودکان 10 تا 12 سال همراه با جوایز ارزشمند برگزار می شود.