برخورد با عاملان سوء استفاده کننده از وضعیت بازار سیمان در زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریتی که در استان زنجان انجام می‌شود باید همدیگر را پوشش دهد اظهار کرد: اگر ضعفی در هر بخشی وجود داشته باشد، مردم دچار مشکل می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه در هر جایی که مدیریت نباشد دچار مشکل خواهیم شد تصریح کرد: در حوزه خشکسالی هم نیاز به مدیریت داریم که در این حوزه اگر مدیریت مناسبی انجام نشود با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.  

,

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات بازار سیمان در استان زنجان عنوان کرد: با کسانیکه درصدد اخلال در بازار سیمان هستند به جد باید برخورد شود.

,

وی با اشاره به اینکه کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوء استفاده کند خاطر نشان کرد: با عاملانی که بخواهند از بازار سیمان سوء استفاده کرده و بازار را به هم بزنند برخورد امنیتی می‌شود.

,

حقیقی با تاکید براینکه کسی نباید با وجود نظارتها به خود اجازه ارتکاب تخلف بدهد ادامه داد: اگر نظارت باشد همسان سازی قیمت‌ها اتفاق می‌افتد و احتکار و رانت هم ایجاد نمی‌شود اما اگر نظارت نباشد همه این مشکلات در جامعه ایجاد می‌شود.

,

وی با تاکید برافزایش نظارت‌های میدانی در بازار افزود: نظارت‌های میدانی در بازار باید افزایش یابد و کنترل و نظارت بر بازار به جد اتفاق بیفتد تا آرامش بر بازار حاکم شود.

,

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به موضوع کمبود روغن موتور خودروهای سبک و سنگین اشاره و عنوان کرد: کمبود روغن موتور در استان زنجان باید بررسی شود و علت آن احصا شود.

,

استاندار زنجان همچنین به مشکلات دامداران اشاره کرد و گفت: جهادکشاورزی در اسرع وقت نسبت به توزیع 10 هزار تن نهاده دامی اقدام کند.

,

وی با تاکید براینکه موضوع کاهش قیمت دام مطرح است اما چرا با کاهش قیمت دام قیمت گوشت قرمز افزایش یافته است ادامه داد: دلیل این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

,

حقیقی در ادامه با اشاره به خرید گندم در استان زنجان خاطرنشان کرد: کاهش خرید گندم امسال طبیعی است چرا که بیشتر گندمزارهای استان زنجان دیم بوده و شرایط خشکسالی بر تولید گندم استان تاثیر گذاشته است.

,

وی با بیان اینکه نباید گندم تولیدی استان از استان خارج شود و دست دلالانی که در بازار گندم فساد ایجاد می‌کنند باید بریده شود اظهار داشت: باید همه گندم‌های تولیدی استان خریداری و ذخیره شود.

,

استاندار زنجان همچنین با تاکید بر افزایش نظارت بر بازار مرغ در استان زنجان گفت: نظارت بر مرغ از مرغداریها تا بازار افزایش یابد تا شاهد مشکلی در بازار مرغ در استان زنجان نباشیم.

,
انتهای پیام/
]
حقیقی استاندار زنجان با تاکید بر برخورد با عاملان سوء استفاده کننده از بازار سیمان در زنجان گفت: کسی حق ندارد از وضعیت موجود بازار سیمان سوء استفاده کند.