تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

امام جمعه یزد: تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود

, امام جمعه یزد: تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود, امام جمعه یزد: تجربه تلخ اعتماد به غرب، دستاورد دولت روحانی برای مردم بود,

آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: دولت جدید باید مشکلات مردم را به صورت جدی رصد کرده و برای حل آن‌ها چاره اندیشی کند.

,

وی افزود: مردم از دولت جدید انتظار دارند جهادگرانه و با توکل به خدا برای حل مشکلات آن‌ها گام بردارند و در این راستا باید از نخبگان و جوانان استفاده شود.

,

امام جمعه یزد با اشاره به دیدار دولت با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: باید فرمایشات رهبر انقلاب، فصل‌الخطاب همه مسوولان برای برون‌رفت از مشکلات و تداوم عزت و اقتدار کشور باشد.

,

ناصری با بیان اینکه غربی‌ها به ویژه آمریکا هیچگاه دوست ما نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ما در این دوره تجربه تلخی از اعتماد به غرب داریم و به خوبی آشکار شد که نباید این تجربه را تکرار کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها همواره برای ما ضرر و خسران به همراه داشته‌اند، عنوان کرد: باید با اتکا به خود و توکل به خدا برای رشد و توسعه قدم برداریم، چرا که هر زمان این مهم را اجرا کردیم، به موفقیت دست یافتیم.

,

امام جمعه یزد تصریح کرد: در برجام، آمریکا به رغم تمامی وعده‌های خود بر خلاف آن عمل کرد و شاهد افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده بودیم و این روحیه توسط جبهه استکبار علیه کشور ما ادامه دارد.

,

ناصری اضافه کرد: دلبستگی به قول‌های دروغین آمریکا و اروپا هیچ فایده‌ای به حال مردم و کشور ندارد و باید مردم و مسوولان با همدلی برای ساختن کشوری مقتدر بیش از گذشته تلاش کنند.

,

امام جمعه ابرکوه: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نداشته است

, امام جمعه ابرکوه: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نداشته است, امام جمعه ابرکوه: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی نداشته است,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امید به غرب نتیجه‌ای جز شکست و ناکامی برای ما نداشته است.

,

وی افزود: یکی تجربه های بزرگ  امّا تلخ و درس‌آموزی که به دست آمده درس بزرگ بی‌اعتمادی به غرب است.

,

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: غربی‌ها گویا مأموریت خود را فقط در ضربه زدن به ما می‌دانند و جاهایی هم که ضربه نزدند نتوانستند نه اینکه نخواستند.

,

حسینی عنوان کرد: هر جا امید به وعده‌های پوچ غرب بود سرانجامش ناکامی و شکست بود و هر جا اعتماد و امید به مردم و عنایت الهی بود موفقیّت و پیشروی بود.

,

وی تصریح کرد: امیدواریم آن‌ها که همچنان خواب آمریکا را می‌بینند بیدار شوند و بر خوش‌باوری و ساده‌انگاری منفعلانه خود خط بطلان بکشند.

,

امام‌جمعه مهریز: رئیس جمهور جدید از نقاط ضعف دولت‌های قبل پرهیز کند

, امام‌جمعه مهریز: رئیس جمهور جدید از نقاط ضعف دولت‌های قبل پرهیز کند, امام‌جمعه مهریز: رئیس جمهور جدید از نقاط ضعف دولت‌های قبل پرهیز کند,

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت: رییس‌جمهوری منتخب برای موفقیت و غلبه بر مشکلات و خدمت بیشتر و بهتر به مردم و کشور از نقاط قوت دولت‌های گذشته استفاده و از نقاط ضعف هم به شدت پرهیز کند.

,

وی افزود: برای توسعه و تحقق عدالت اجتماعی و خدمت به مردم و پاسخگویی به مطالبات ملت، رییس‌جمهور منتخب از موفقیت گذشتگان استفاده کند.

,

امام‌جمعه مهریز با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع اعضای دولت اظهار داشت: دولت آمریکا و حامیان اروپایی او در برجام و سایر موارد نشان دادند که به هیچکدام از تعهدات جهانی پایبند نیستند و فقط منافع خود را دنبال کنند.

,

محی‌الدینی خاطرنشان کرد: با وجودی که ملت ایران همواره به تعهدات خود در مسایل جهانی و منطقه‌ای احترام می‌گذارد و پایبند است اما دشمنان به دنبال تضعیف نظام و ضربه‌زدن به آن هستند.

,

وی با تأکید بر اهمیت رسیدگی به مردم به خصوص اقشار ضعیف و روستاییان، یادآور شد: مسوولان رسیدگی به مشکلات ساکنان این مناطق به خصوص حل مشکل آب شرب و کشاورزی را پیگیری کنند.

,

امام جمعه بافق: خواسته مردم از قوه قضائیه، برخورد قانونی با مسئولین دولت کنونی است

, امام جمعه بافق: خواسته مردم از قوه قضائیه، برخورد قانونی با مسئولین دولت کنونی است, امام جمعه بافق: خواسته مردم از قوه قضائیه، برخورد قانونی با مسئولین دولت کنونی است,

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در دیدار دولت با رهبر معظم انقلاب، ایشان مهمترین عبرتِ این دولت را اینگونه بیان کردند که غرب هر جا بتواند به کشور لطمه می‌زند.

,

وی با بیان اینکه چرا دولت به موضوع انرژی هسته‌ای در تولید برق توجه نکرد، اظهار داشت: وقایع امروز خوزستان، قطعی‌های مکرر برق نمونه‌هایی از بی‌تدبیری دولت کنونی است.

,

امام جمعه بافق افزود: معطل کردن هشت ساله کشور به برجامِ نا فرجام، نمونه دیگری از بی‌تدبیری این دولت بود.

,

 سعادت‌فر خاطرنشان کرد: از بین بردن حدود شصت تن طلای کشور، افزایش قیمت سیمان و... از مواردی است که باعث می‌شود تا دولت بعد را با مشکل مواجه کند.

,

وی با بیان اینکه دولت بخاطر بی‌تدبیری‌ها و ضرباتی که به کشور زده از مردم عذرخواهی کند، تأکید کرد: مردم از رئیس قوه قضائیه می‌خواهند که با رئیس دولت و دیگر ارکان دولت، براساس قانون با برخورد کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
ائمه جمعه و خطبای نمازجمعه شهرهای مختلف استان یزد در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته به تبیین مسائل مختلف پیرامون شهر و کشور پرداختند.