داوران بخش شعر دومین جشنواره آفتابگردان معرفی شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسامی داوران بخش شعر دومین دوره جشنواره آفتابگردان با موضوع سالمندان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره و به پیشنهاد حمیدرضا شکار سری سرداور بخش شعر جشنواره آفتابگردان اساتید عبدالجبار کاکایی و سعید بیابانکی به عنوان داوران این بخش از جشنواره معرفی شدند.

,

عبدالجبار کاکایی متولد ۱۳۴۲ و سعید بیابانکی ۱۳۴۷ از شعرای شناخته شده کشور بوده و دبیری، داوری و اجرای بسیاری از جشنوارهای ملی شعر کشور را در کارنامه خود دارند.

,

دومین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان در بخش‌های «داستان»: داستان کوتاه تا ۴۰۰۰ کلمه، هر نویسنده ۲ اثر داستانک تا ۵۰۰ کلمه، هر نویسنده ۳ اثر؛ خاطره نویسی خودنوشت( ویژه سالمندان)
و «شعر»: شعر کلاسیک، شعر نو و شعر محاوره (ترانه) فراخوان داده و علاقه‌مندان به شرکت در آن، می‌توانند با پست الکترونیکی aftab۲@salmandiran.ir و نشانی پستی تهران، خیابان مطهری، پلاک۱۴۵، طبقه سوم، کد پستی ۱۵۷۶۶۳۷۶۳۱ با این‌جشنواره در تماس باشند.

,
,

مهلت ارسال آثار تا ۱۵ مرداد است و آثار باید در قالب آثار در قالب word ، با ذکر مشخصات کامل نویسنده شامل: نام، نام خانوادگی، سن، نام پدر، آدرس و شماره تماس در اثر ارسال شده و ضمن آن شرکت‌کنندگان با ارسال آثار خود حق معنوی این آثار را به بنیاد فرهنگ سالمندی واگذار می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
داوران بخش شعر دومین‌جشنواره ادبی آفتابگردان توسط دبیرخانه این‌رویداد معرفی شدند.