۲۱ زوج از سراسر کشور با کمک یک خیر ازدواج کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتمع الماس کریمخان در شامگاه عید سعید غدیرخم میزبان و نظاره‌گر مقدس‌ترین جشن‌ها بود. جشن ازدواج 21 زوج از سراسر کشور که به همت علی روحی‌، عضو هیئت‌مدیره مجمع خیرین کشور خانواده کوچک و گرم خود را ساختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این مراسم 42 دختر و پسر جوان از سراسر کشور که در اندیشه تشکیل خانواده بودند  آیین عقد و عروسی را برگزار کردند. حضور گروه‌های هنری، ساز و آواز و پایکوبی و پذیرایی باشکوه، شبی خاطره‌انگیز برای این نوعروسان و دامادها ساخت.
,
 
,
از آنجا که مراسم عقد خالی از کادو و هدیه نیست، علی روحی‌ 21 سکه به تازه دامادها و همسرش نیز 21 سکه به نوعروسان هدیه کردند. سفر ماه عسل به مشهدالرضا(ع) برای تضمین این ازدواج فرخنده هدیه دیگری بود که از سوی تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران به این زوج‌های خوشبخت اهدا شد.کارت‌های هدیه و لباس‌های فاخر، هدایای بعدی بودند که یکی از خیرین به این تازه عروس‌ها و تازه دامادها تقدیم کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل مجمع خیرین کشور در این مراسم به نمایندگی از جامعه خیران، ضمن قدردانی از اقدامات نیک‌اندیشانه علی روحی‌ گفت: این خیر خوشنام، عضو هیئت موسس و هیئت مدیره مجمع خیرین کشور است که 5 سال قبل برای رفع آسیب‌ها در سراسر کشور و حضور به موقع در بحران‌ها با حضور خیرین فعال در حوزه‌های مختلف خیریه تشکیل شد.
,
 
,
به گفته حمزه‌زاده، روحی‌ بیش از این هم مراسم ازدواج 15 زوج کم‌برخوردار دیگر را در مجتمع الماس کریمخان برگزار کرده بود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
همزمان با عید سعید غدیر، جشن ازدواج ۲۱ زوج از سراسر کشور به همت علی روحی‌، عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد.