طرح "شکوه مادرانه" در لرستان اجرا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماندانا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: نهضت پیشرفت بانوان استان لرستان بر اساس نظرسنجی از تهران تشکیل دادند تا این باور حضور فعالانه و مؤثر بانوان در اجتماع را تقویت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بانوان می‌توانند با زبانی نرم‌تر و حلاجی کردن، پیچیده‌ترین مسائل اجتماعی را برای اقشار مختلف بازگو کنند.

,

دبیر نهضت پیشرفت بانوان لرستان عنوان کرد: در ابتدا بانوان دغدغه مند در این راستا را شناسایی کردیم و جهت انجام مصاحبه و گزینش به مرکز تهران معرفی کردیم و بعد از طی نمودن مصاحبه تعداد پنج نفر انتخاب و جهت گذراندن دوره توانمندسازی راهی مشهد شدند.

,

وی تصریح کرد: امروز همان پنج نفر به‌عنوان ستاد مرکزی از هر قشر و در هر استان و در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.

,

قنبری خاطرنشان کرد: جشنواره کشوری حرف آورد، باهدف تمرین و معرفی بانوان توانمند درزمینهٔ فن بیان داشتن در هر عرصه خصوصاً حضور فعال در اجتماع و به‌نوعی به‌عنوان یک چالش برپا شد.

,

دبیر نهضت پیشرفت بانوان لرستان بیان کرد: خوشبختانه بیش از ۵۰۰ اثر از بانوان لرستانی به دبیرخانه ارسال شد و در داوری‌ها با مرکز تهران ۱۷ اثر این جشنواره برتر معرفی شدند.

,

وی با اشاره به اجرای موفق جشنواره حرف آورد بانوان گفت: طرح‌های مثل ضرورت فرزند آوری، افزایش جمعیت، حجاب و عفاف و طرح شکوه مادرانه در مسیر اجرایی شدن هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
قنبری با اشاره به‌ضرورت حضور فعالانه بانوان در اجتماع، گفت: طرح‌های ضرورت فرزندآوری، افزایش جمعیت، حجاب و عفاف و طرح شکوه مادرانه در لرستان اجرایی می‌شود.