«آوازخوان طاس» از ترس کرونا معلق ماند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمت امینی نویسنده و کارگردان تئاتر که چند ماهی است قصد تولید و اجرای نمایش «آوازخوان طاس» به ۲ زبان فارسی و فرانسوی را دارد، درباره وضعیت تمرین‌های این اثر نمایشی گفت: به دلیل پیک پنجم ویروس کرونا و بالا رفتن آمار ابتلا، از ترس ابتلای اعضای گروه تمرین‌های «آوازخوان طاس» معلق است. برخی مواقع اگر بتوانیم فضای بازی را در اختیار داشته باشیم به تمرین این نمایش می‌پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره زمان و مکان مدنظر برای اجرای نمایش «آوازخوان طاس» اظهار کرد: قصد داریم این نمایش را مهر سال جاری در تماشاخانه نوفل لوشاتو روی صحنه ببریم. البته این تماشاخانه به نوعی حامی کار هم هست.

,

امینی درباره دیگر فعالیت‌های خود توضیح داد: از سه‌گانه‌ای که اجرا کرده بودم نمایشنامه «جیجک علیشاه» به چاپ نرسیده بود که خوشبختانه تا یک ماه آینده راهی بازار کتاب می‌شود. این اثر پژوهشی و تألیفی و درباره ذبیح بهروز است. در واقع در این کتاب پژوهشی درباره اصل نمایشنامه و پژوهشی درباره دراماتورژی ای که انجام دادم قرار گرفته است.

,

این مدرس تئاتر با اشاره به انتشار کتابی درباره سیاه بازی، افزود: این کتاب نیز برگرفته از پایان نامه کارشناسی ارشدم است که به زودی در بازار کتاب عرضه می‌شود.

,

وی در پایان سخنان خود به چاپ قسمت دوم کتاب «مونولوگ برای کودکان» اشاره کرد و گفت: این کتاب را به همراه بهاره بنی جمالی ترجمه کرده‌ایم که مجموعه‌ای از مونولوگ های کوتاه برای بچه‌های ۳ تا ۷ ساله است. در واقع این اثر کتابی آموزشی است.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
کارگردان نمایش «آوازخوان طاس» که قرار است مهر سال جاری روی صحنه برود، اعلام کرد به دلیل ترس از شیوع کرونا و پیک پنجم این بیماری تمرین‌های نمایش معلق است.