مجوزی برای فروش سهام معدن آلبلاغ صادر نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کرامتی، فرماندار شهرستان اسفراین در گفتگو با خبرنگار عصراترک  در رابطه با موضوع مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش شهام معدن آلبلاغ اظهار داشت: در حال حاضر به هیچ عنوان فروش سهام آلبلاغ وجود ندارد  و تمام تلاشمان براین است که کارهای مطالعاتی شرکت ایمیدور سرعت پیدا کند و به مرحله اکتشافات برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: براساس نکات مطرح شده در قرارداد با ایمیدور مقرر شده که حتی یک کیلوگرم سنگ خام از شهرستان اسفراین خارج نشود.

کرامتی تصریح کرد : برای اینکه این معدن برای مردم منفعت داشته باشد باید یک شخصیت حقوقی که نماینده مردم است، بتواند این نقش را ایفا کند و نمایندگی حقوقی مردم را داشته باشد تا به عنوان یک شرکت تعاونی پای کار بیاید.

,
,
,

مقام عالی دولت در شهرستان اسفراین افزود: ایمیدرو شرکتی را به عنوان نماینده مردم قبول می کند و به رسمیت میشناسد که حداقل یک چهارم از جمعیت شهرستان اسفراین در آن عضویت داشته باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: اگر فعالیتی از معدن به شرکتی واگذار شود و در زمینه استخراج عملی انجام شود، همه مردم شهرستان باید از درآمد آن سهم داشته باشند.

,

کرامتی ضمن اشاره به به یک شرکت که در شهرستان بدنبال عضوگیری است، توضیح داد:  بعد از بررسی های مشخص شد یک شرکت فرایند شکل گیری و ثبت را انجام داده ولی تاکنون در رابطه با استخراج از معدن آلبلاغ مجوزی صادر نشده است.
وی بیان داشت: این شرکت فقط در حال عضو گیری است و هیچ حقی برای نام بردن از معدن آلبلاغ را ندارد و صرفا در حال عضو گیری از مردم شهرستان است تا بتواند در مراحل بعدی شرکت کند .

,
,

انتهای پیام/ حسن آبادی

]
مهدی کرامتی با بیان اینکه مجوزی برای فروش سهام معدن سرب آلبلاغ صادر نشده است، گفت: در حال حاضر تمام تلاشمان بر این است که کارهای مطالعاتی شرکت ایمیدور سرعت پیدا کند و به مرحله اکتشافات برسد.