تأمین منابع معتبر؛ اولویت اول پژوهشکده مکتب حاج قاسم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد هادی قهاری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پژوهشکده مکتب حاج قاسم سلیمانی در سال 99 در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و از سال 1400 شروع به کار کرده است که یک ردیف بودجه مستقل نیز در مجلس برای این پژوهشکده در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم ادامه داد: شورای سیاست گذاری پژوهشکده در سال 1400 تشکیل و پنج گروه پژوهشی برای این پژوهشکده به تصویب رسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه این پژوهشکده ذیل دانشگاه شهید باهنر تعریف شده است، ابراز کرد: از ابتدای کار مدیر گروه و اعضای هئیت علمی هر گروه مشخص شده است و ما فعالیت پژوهشکده را به سبک و شیوه حاج قاسم شروع کرده ایم و با مراکز و سازمان هایی که در خصوص سپهبد شهید سلیمانی کار می کنند، رایزنی خود را آغاز کرده ایم تا موازی کار نشود.

,

حجت الاسلام قهاری عنوان کرد: هم اکنون در مرحله تدوین برنامه های راهبردی پنج گروه پژوهشی در سطوح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم تا بتوانیم اهداف، سیاست ها و اقدامات عملیاتی را انجام دهیم و لازمه این امر این است که با مراکزی که در راستای مکتب حاج قاسم فعالیت می کنند، ارتباط و رایزنی داشته باشیم تا کار تکراری انجام نشود.

,

رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم با بیان اینکه چنانچه عملکرد پژوهشکده مطلوب باشد، در سال های بعد بودجه این پژوهشکده افزایش پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد: اولویت اول ما تأمین منابع معتبر در حوزه مکتب حاج قاسم و تولید منابع در این عرصه به صورت نرم افزار، کتاب و سامانه است تا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
محمد هادی قهاری گفت: اولویت اول ما تأمین منابع معتبر در حوزه مکتب حاج قاسم و تولید منابع در این عرصه به صورت نرم افزار، کتاب و سامانه است تا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.