"احمدی مقدم" برنامه‌های خود را به منتخبین شورای ششم ارائه کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی اقراریان سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های اسماعیل احمدی مقدم‌ به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز و به صورت مجزا نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با ۲ نفر باقی مانده از نامزدهای تصدی شهرداری تهران برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در این نشست آقای احمدی‌مقدم ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.
,
 
,
سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه اسماعیل احمدی مقدم‌ با شعار"تهران و شهرداری تهران ۱۴۱۴ " برنامه‌های خود را تقدیم شورا کرده است، افزود: آقای احمدی‌مقدم برنامه‌های خود را با لحاظ افق چشم‌انداز ۱۴۱۴ و با ذکر ۱۶ موضوع و مسئله اساسی پایتخت ارائه داده است.
,
 
,
اقراریان افزود: کوچک و ‌چابک سازی، مدیریت بهره وری و کارآمدی و نیز ایمنی و تاب آوری‌شهری در بحران‌ها و مخاطرات از نکات خاص برنامه آقای احمدی مقدم است.
,
 
,
براساس این گزارش اسماعیل احمدی مقدم، متولد ۱۳۴۰ در شهر تهران است، وی دارای مدرک دکترای علوم دفاعی راهبردی از دانشگاه عالی دفاع ملی است.
,
 
,
احمدی مقدم پیش از این فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران از تقدیم برنامه‌های « اسماعیل احمدی مقدم‌» به اعضای منتخب شورای شهر ششم خبر داد.