پیش بینی تامین ۳۲۵ هزار تن چغندر برای کارخانه قند شیروان، طی سال جاری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی کاظمیان، رییس کارخانه قند شیروان در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: در کارخانه قند شیروان عمده محصولی که تولید می شود شکر سفید است که البته در این کارخانه دو محصول تفاله، ملاس نیز به عنوان محصولات جانبی تولید می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک,

کاظمیان در ادامه عنوان کرد: این کارخانه امسال برای خط تولید شکر سفید حدود 150 هزار تن قرارداد خرید چغندرقند با چغندرکاران خراسان بزرگ و تعدادی دیگر از استان ها را منعقد کرد.

,

وی افزود: البته این کارخانه امسال در حدود 250 هزار تن چغندر با قیمت آزاد از چغندرکاران کشور خریداری خواهد کرد.

,

رییس کارخانه قند شیروان گفت: این کارخانه تا به کنون 74 هزار تن چغندرقند ناخالص از محصول کشت بهاره چغندرکاران را خریداری کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته این کارخانه توانست 200 هزار تن چغندرقند تامین و دریافت کند.

,

در عین حال، کاظمیان یادآوئر شد: این کارخانه در سال جاری 56 هزار تن شکر خام را نیز برای دولت تصفیه کرده است و به دولت تحویل داده است.

,

به گزارش عصر اترک، ظرفیت جذب محصول چغندر قند در کارخانه قند شیروان برای تبدیل به محصولات شکرسفید و دیگر محصولات جانبی 400 هزار تن در سال است.

,

انتهای پیام/قهرمانی

]
هادی کاظمیان گفت: کارخانه قند شیروان از محصول تولیدی چغندرقند کشت بهاره امسال، تا به کنون 74 هزار تن چغندر تامین و خریداری کرده است و پیش بینی می شود که تا حدود 250 هزار تن دیگر چغندر را تامین و خریداری کند.