یزدانی: آرزو داشتم با تکرار طلای المپیک سهم کوچکی در شادی دل مردم داشته باشم/ شرمنده ام که نشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حساس‌ترین مبارزه کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از ایران و دیوید تیلور دارنده مدال طلای جهان از آمریکا در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف هم رفتند که این مبارزه حساس و دیدنی در پایان با نتیجه ۴ بر ۳ به سود دیوید تیلور به پایان رسید. این نتیجه در حالی بدست آمد که یزدانی تا ثانیه‌های پایانی ۳ بر ۲ پیش بود اما با زیرگیری تیلور در ۱۷ ثانیه به پایان مسابقه، در خاک نشست و ۲ امتیاز از دست داد تا ناباورانه مدال طلای المپیک را از دست بدهد و برای سومین مرتبه مغلوب حریف آمریکایی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از این شکست حسن یزدانی با انتشار پستی در فضای مجازی نوشت:

,

سلام خدمت مردم عزیز و با محبت ایران؛

,

آرزو داشتم با تکرار طلای المپیک بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم اما شرمنده ام که تقدیر اینگونه نشد.

,

در تمام این سالها همیشه دعای خیر و انبوه محبت های شما، موجب انگیزه و دلگرمی من بر روی تشک بوده و اینبار هم دلیلی است برای اینکه باز با تمام توان بجنگم و در میدان های پیش رو دلتان را شاد کنم.

,

در پایان از تمام شما عزیزان، دوستان هنرمند، ورزشکار و همه بزرگوارانی که با پیام های پرمهرشان، این فرزند کوچک ایران را شرمنده کردند تشکر و قدردانی می کنم.

,

دوستدار شما، حسن یزدانی

,

انتهای پیام/

]
ملی‌پوش کشتی ایران بعد از کسب مدال نقره المپیک گفت: آرزو داشتم با تکرار طلای المپیک بار دیگر سهم کوچکی در شادی دل شما عزیزان داشته باشم.