المپیک توکیو| برنامه نمایندگان ایران در شانزدهمین رو بازیها/ عباسعلی و گنج زاده روی تاتامی می روند
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پانزدهمین روز بازی ها با برنز ارزشمند امیرحسین زارع آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای ایران به اتمام رسید و با حذف مرتضی قیاسی و محمدحسین محمدیان در رقابت های امروز چهارشنبه برابر حریفان پرونده کشتی آزاد با یک نقره حسن یزدانی و برنز زارع بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شانزدهمین و اخرین روز از بازیهای المپیک فردا برگزار می شود و نمایندگان ایران در رشته کاراته به مصاف حریفان خود می روند.

,

تنها رشته باقی مانده در روز آخر بازی ها به کاراته ایران اختصاص دارد که سجاد گنج‌زاده و حمیده عباسعلی به مصاف حریفان می‌روند.

,

در وزن ۶۱ کیلوگرم زنان، عباسعلی که امید زیادی به موفقیت وی می‌رود در گروه دوم با گونگ لی از چین، فریال عبدالعزیز از مصر، لمیا ماطوب از الجزایر و النا کوئرچی از سوییس رقابت می کند.

,

گنج‌زاده یکی از امیدهای کسب مدال کاروان ایران در وزن ۷۵ کیلوگرم مردان، با ایوان کویچ از کرواسی، دانیل گاسنسکی از کانادا، برایان ایر از آمریکا و طارق حمدی از عربستان همگروه شد. گنج‌زاده با قرعه نسبتا دشواری مواجه شد. وی پیش از این برابر نمایندگان آمریکا و عربستان شکست خورده است.

,

مبارزات عباسعلی و گنج زاده ساعت  ۱۴ به وقت محلی و ۹:۳۰ دقیقه صبح به وقت تهران آغاز می شود.

,

مسابقات کاراته در دو گروه برگزار می‌شود و از هر گروه؛ دو نفر به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و به صورت ضربدری برای راهیابی به فینال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. هر کاراته‌کا در صورت راهیابی به مرحله نهایی، مدالش را قطعی می‌کند.

,

در نخستین روز رقابت های کاراته سارا بهمنیار رقابت خود را در وزن ۵۵- کیلوگرم نتوانست به نیمه نهایی راه یابد و از دور بازی ها حذف شد. بانوی کاراته‌کا وزن ۵۵- کیلوگرم ایران با قبول شکست در سومین مبارزه خود مقابل حریفی از بلغارستان از گردونه رقابت‌های کاراته بازی‌های المپیک توکیو کنار رفت.

,

انتهای پیام/

]
آخرین روز بازی های ۲۰۲۰ توکیو در حالی پایان می یابد که فردا شنبه نمایندگان کاراته ایران در نخستین حضورشان در صحنه المپیک به روی تاتامی می روند.