مددی: با تعدادی از بازیکنان استقلال جهت تمدید مذاکره کرده‌ایم/ در حال رایزنی با بازیکنان مدنظر مجیدی هستیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه پیرامون جلسه هیئت مدیره امروز آبی‌های پایتخت اظهار داشت: امروز جلسه هیئت مدیره پیرامون لیست تمدیدی‌ها و بازیکنان مدنظر آقای مجیدی بود که در این جلسه بنده به اقدامات و روند نقل و انتقالات باشگاه استقلال توسط کمیته نقل و انتقالات باشگاه اشاره و توضیحات مبسوطی ارائه کردم. با تعدادی از بازیکنان تیم که در فهرست تمدیدی‌ها هستند مذاکره کرده‌ایم و همچنین با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مددی در ادامه عنوان داشت: سیاست ما در فصل نقل و انتقالات، فعالیت قدرتمند و ساختن یک تیم قوی به دور از هیاهو و جنجال رسانه‌ای است و برای رسیدن به این هدف هم اقدامات خوبی انجام داده‌ایم و هواداران مطمئن باشند که بعد از تعطیلات، با شکلی قدرتمند تمریناتمان را برای بازی با الهلال و رقابت‌های فصل آتی آغاز خواهیم کرد.
,
 
,
مدیرعامل استقلال در پایان گفت: من از هواداران عزیز می‌خواهم تا از توجه به حواشی و لیست‌های متعددی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند، خودداری کنند و مطمئن باشند بنده و هیات مدیره محترم در باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بر اساس لیست ارائه شده از سوی سرمربی محترم بتوانیم تیم خوبی را آماده مهیا کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با بازیکنان ورودی هم رایزنی‌ها و مذاکرات در حال انجام است که به محض نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.