راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی در قزوین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم مدرسی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: نیاز به خون و فرآورده‌های خونی فقط مختص به زمان خاصی نیست و همیشگی بوده؛ لذا لازم است اهداکنندگان با از خودگذشتگی و اهدای خون به کمک هم نوعان خود بشتابند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم از همه هم استانی‌های نیکوکار تقاضا می‌شود با مراجعه به مراکز انتقال خون یاری‌گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین در ادامه با اشاره به ساعات پذیرش از اهداکنندگان در ماه محرم گفت: مرکز اهدای خون قزوین در تاریخ ۲۶ مرداد ماه مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۸ الی ۲۳ و در تاریخ ۲۷ مرداد و روز تاسوعا از ساعت ۸ الی ۲۴ و روز پنج‌شنبه ۲۸ مرداد ماه مصادف با روز عاشورا از ساعت ۸ الی ۱۹ پذیرای اهداکنندگان خون است.

مدرسی در ادامه گفت: همچنین با توجه به هماهنگی صورت گرفته، مرکز انتقال خون قزوین در روز جمعه(۲۹ مرداد ماه) از ساعت ۹ الی ۱۳ آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.

وی بیان کرد: ساعات پذیرش مرکز تاکستان نیز در روز چهارشنبه(۲۷ مرداد) از ساعت ۸ الی ۱۸ و پنج‌شنبه(۲۸مرداد) از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: ساعات پذیرش سایر ایام در مرکز انتقال خون قزوین از ساعت ۸ الی ۲۰ و در مرکز تاکستان از ساعت ۸ الی ۱۳ است.

وی در پایان گفت: ساعت پذیرش سامانه سیار در شهرستان بوئین‌زهرا هم سه‌شنبه(۲۶ مرداد) مصادف با شب تاسوعا از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
مریم مدرسی با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی گفت: از هم استانی‌های نیکوکار تقاضا می‌شود با مراجعه به مراکز انتقال خون یاری‌گر بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های آن باشند.