۴۳ درصد مردم بیننده المپیک توکیو/ کشتی پربیننده ترین رقابت پخش شده در تلویزیون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مرکز تحقیقات رسانه ملی آمار بینندگان المپیک ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرد که بیش از ۴۳ درصد مردم بیننده «مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰» بوده اند و از این میان بیش از ۶۲  درصد هم از عملکرد شبکه‌های سیما در پخش این رقابت‌ها در حد «زیاد» رضایت داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بر اساس این نظرسنجی، ۷۳.۲ درصد بینندگان مسابقات المپیک، این رقابت‌ها را از «شبکه سه» و ۲۲.۶ درصد هم از «شبکه ورزش» این رویداد مهم ورزشی را تماشا کرده‌اند. ۴.۲ درصد هم از دیگر شبکه‌ها در جریان این رقابت‌ها قرار گرفته‌اند.
,
 
,
نظرسنجی مرکز تحقیقات نشان می‌دهد از میان بینندگان المپیک، ۷۹.۳ درصد مسابقات «کشتی»، ۵۲.۹ درصد مسابقات «والیبال» و ۲۶.۱ درصد هم مسابقات کاراته را بیشتر از دیگر رقابت‌ها تماشا کرده‌اند. فوتبال ۱۴.۹ درصد، وزنه‌برداری ۱۳.۸ درصد، تکواندو ۱۱.۹ درصد، تیراندازی ۸ درصد، بسکتبال ۶.۹ درصد، دو و میدانی ۳.۱ درصد، شنا ۱.۹ درصد، ۱.۵ جودو، بوکس ۱.۵ درصد، دوچرخه سواری ۰.۸ درصد، ژیمناستیک ۰.۸ درصد، شمشیربازی ۰.۴ درصد و هندبال ۰.۱ درصد بیننده داشته‌اند. دیگر رشته‌های ورزشی هم در مجموع ۶.۱ درصد بیننده داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
با اعلام روابط عمومی صدا و سیما، از ۴۳ درصد بیننده المپیک توکیو بیشترین سهم تماشا به کشتی تعلق گرفت.