شورای شهر هنوز به جمع بندی نهایی برای انتخاب شهردار زنجان نرسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 55 نفر به عنوان متقاضی تصدی شهرداری زنجان، رزومه خود را به شورای شهر ارائه داده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه پرونده این متقاضیان بررسی شده است، خاطرنشان کرد: شورای شهر زنجان تا این لحظه به جمعبندی گزینه‌های نهایی جهت تصدی پُت شهرداری زنجان نرسیده و تعداد گزینه‌های اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنیم.

,

حمزه‌لوپاک افزود: پرونده و شرایط متقاضیان بررسی شده اما اینکه به چند گزینه رسیده‌ایم هنوز مشخص نیست.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شورا امروز بعدازظهر جلسه خواهد داشت، گفت: در صورتی که در جلسه بعدازظهر امروز به جمعبندی برسیم، حتما تعداد گزینه‌های نهایی را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم.

,

به گزارش موج رسا؛ شورای اسلامی شهر زنجان در اولین جلسه رسمی و علنی خود بعد از تحلیف در 14 مرداد، منصور سلطانی‌محمدی را با 6 رای به عنوان سرپرست شهرداری زنجان انتخاب کردند.

,

شورای اسلامی شهر زنجان قبل از آغاز به کار خود، فراخوانی برای انتخاب شهردار زنجان منتشر کرده بود تا متقاضیان، رزومه و برنامه کاری خود را جهت بررسی ارسال کنند که در نهایت 55 نفر، رزومه خود را ارسال کرده بودند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: این شورا هنوز به جمعبندی گزینه‌های نهایی جهت تصدی پُست شهرداری زنجان نرسیده و تعداد گزینه‌های اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها را تکذیب می‌کنیم.